Gå til innhold

Lager en webside. Trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med en side nå for et lite band(en kompis av meg sitt). Har gått passe tom for idèer og synes selv at designet ikke virker ferdig. Men jeg vet ikke hva så jeg håper dere kan hjelpe meg litt å kritisere designet litt.

Noen ting før dere begynner

"Somewhat" logoen være der og fargene skal helst være slik som de er.

Kan sikkert endre litt på de, men ikke så mye.

Ok, da var det meste sagt tror jeg. Da er det bare å kritisere siden. Alt hjelper, bortsett fra kommentarer som ikke hjelper meg. Dere som skriver er nødt til å forklare meg litt om hva dere liker og ikke liker, eller så er ikke det noe vits i.

Vær så god, her er en link!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Norske overskrifter og engelsk tekst? :dontgetit:

Engelsk og lipsum. Det har jo ingen spesiell sammenheng men det er tekst for å fylle ut sidene så vi kan se hvordan de blir med tekst på.

EDIT: Virker som om det er litt dårlig kvalitet på bildet der det står: salution of rock pollution

Endret av oleeid
Lenke til kommentar

Der ble den midtstilt. Det ble penere det ja.

Er enig med deg i det Ole.

Bakgrunnen skal ikke være i dårlig kvalitet. Den ble lagret i ganske så god kvalitet og jeg ser ingen feil med den ihvertfall. Men jeg vil ha flere innspill til forbedringer, men takker til de som allerede har kommet.

EDIT: Link til de late

Endret av Skomaker
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Første som irriterte meg litt var fonten du hadde brukt på menyen din..

klarte ikke å lese det før jeg var 30cm fra skjermen min..

Du kunne kanskje ha gjort det litt enklere å lese ?

Lenke til kommentar

Nei, den kan jeg ikke. :p

Jo, skal se om jeg kan få endret litt på den imorgen. Men det er bare å fortsette med kommentarer. Det hjelper mye.

Skal som sagt se på menyen imorgen.

EDIT: Selv om jeg liker fonten da :blush:

Endret av Skomaker
Lenke til kommentar

Ganske pen side synes jeg. Men det er nok noe du bør rette opp på.

-Jeg sitter i 1024x768 nå, og jeg føler jeg må se ned for å få med meg innholdet, prøv å flytte siden litt oppover, og hva med å flytte den Salution of rock pollution inn i banneret.

- Headerteksten var litt utydelig, men utgangspunktet var godt. Demp grungen i teksten litt og antialias teksten.

- Navigasjons teksten er litt mørk, kanskje du burde gjøre rødfargen litt mer tydeligere/lysere.

Lenke til kommentar

Siden er nå hevet litt lengre opp. Og har fjernet "...rock pollution" greien, det kommer sikkert tilbake en annen plass for det må være der. Angående logoen, så har jeg ikke lov til å endre noe særlig på den.

Den er i bildeformat så jeg kan ikke ta AA på den bortsett fra hvis noen av dere har peiling på hvordan jeg kan få teksten til å se bedre ut.

Lenke til kommentar

bytt bakgrunn til noen annet eller bare en farge og dytt heller mer grafikk på innsiden. aa må du ha. det mangler på alt untatt bakgrunnen?

menyen og fonten der syntes jeg er grei. men kansje den hadde blitt bedre hvis teksten ikke flyttet seg ved :hover?

lag litt mellomrom i bunnen også.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...