TommyL Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Måtte bare skrive et innlegg for å skryte litt av Modnet! Moddet en Xbox 1.6 for en kamerat, noe som skulle vært rutine, har gjort det mange ganger. Full kontroll som jeg (tror) jeg har, begynner jeg å rive i ledningen til d0, for å sjekke at skiten ikke detter av ved den minste berøring....seff med det resultat at jeg drar av hele "ringen" til d0 på undersiden+litt av banen. Fasen også, det var det hovedkortet! Prøvde med diverse reparasjoner, men ting begynte å bli vel vanskelig for meg. Begynnner å ringe rundt for å få tak i nytt. Kommer til ModNet, og de sier at de ikke har hovedkort, men at de kan prøve å fikse det for meg. Sendte det inn, og mottok det etpar dager etterpå, ferdig med LPC rebuild og d0 klar til å loddes. Fyrer det opp, og det virker som en drøm!! Kostet meg 300,- + porto, og jobben var meget profesjonelt utført. Passer kanskje ikke helt inn i forumet her, men jeg ble så glad at jeg må nesten dele det med noen. I tillegg vet dere hvor dere skal sende det hvis dere har et uhell! :o) Så takk for knall service ModNet! MVH TommyL Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 webshop erfaringer hører denne hjemme i , og ja modnet har tilog med laget en liten gyuide ossen\hva du kan bruke programmene de legger in til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå