Chris_lox Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 HEI! Kjøpte meg Razer DB for noen uker tilbake, er storfornøyd, men har et problem! For noen dager siden begynte den venstre musetasten å gi fra seg en smålig irriterende lyd, ved klikking vell å merke. Det høres på en måte ut som en liten skadeskutt mus hver gang jeg tykker, har lest noe om sylicon og greier fpr å fikse det. Er det noen som kan hjelpe meg!!!?? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Siden musa ikke virker som den skal - send den tilbake. Er egentlig ingen grunn til å fikse det selv, da resultetet ikke alltid blir bra, og du kan miste garantien. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 okay, så det er bare å sende den tilbake til komplett, og så? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ja, men du må nok avtale med dem først. Send dem en mail og forklar problemet ditt. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Men! Kasta embalasjen !? Thanx så langt Mongo FuRy! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 De fleste kaster vel embalasjen etter en stund. Du kan som sagt sende en mail til komplett og høre med dem. Selv tror jeg det er slik at man må ha embalasjen hvis man skal bytte den pga. at man ikke likte den, men siden din mus ikke virker som den skal, og har en defekt knapp, burde ikke embalasje være viktig. Sjekk her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=355330 Dandar hadde samme problemet som deg, han sendte sin tilbake. Han hadde også kjøpt sin hos komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå