lalleh Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har bestilt iPod via webshopen til Apple: Apple Store. Det begynner å bli noen dager siden nå, og når jeg går på ordre status står det kun "Under review". Hva vil dette si? Har de "godkjent" bestillingen? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det vil vel si at du, som veldig mange andre, må belage deg på å vente en god stund før du får iPoden din. Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Det vil vel si at du, som veldig mange andre, må belage deg på å vente en god stund før du får iPoden din. Ok, trodde jeg var smart siden jeg bestilte direkte fra Apple - og ikke via noen forhandler, jeg.. Menmen, ingen som vet sånn ca hvor lenge vi må vente? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Jeg har bestilt iPod via webshopen til Apple: Apple Store.Det begynner å bli noen dager siden nå, og når jeg går på ordre status står det kun "Under review". Hva vil dette si? Har de "godkjent" bestillingen? Du må overføre penger før de sender orderen... Men hvorfor bestille fra Apple Store når du får iPod mye billigere andre steder? Det tar 1 1/2 uke å bestille fra Apple Store, siden de sender fra Taiwan. Endret 22. januar 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har bestilt iPod via webshopen til Apple: Apple Store.Det begynner å bli noen dager siden nå, og når jeg går på ordre status står det kun "Under review". Hva vil dette si? Har de "godkjent" bestillingen? Du må overføre penger før de sender orderen... Men hvorfor bestille fra Apple Store når du får iPod mye billigere andre steder? Det tar 1 1/2 uke å bestille fra Apple Store, siden de sender fra Taiwan. Ok, det forklarte en del! Vel, jeg kikka rundt omkring på nettbutikker, og ingen hadde den på lager. Når jeg bestilte via Apple Store kunne jeg også få med inngravering på iPod'en, og det var jo litt stilig, da.. ;P Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har bestilt iPod via webshopen til Apple: Apple Store.Det begynner å bli noen dager siden nå, og når jeg går på ordre status står det kun "Under review". Hva vil dette si? Har de "godkjent" bestillingen? Du må overføre penger før de sender orderen... Men hvorfor bestille fra Apple Store når du får iPod mye billigere andre steder? Det tar 1 1/2 uke å bestille fra Apple Store, siden de sender fra Taiwan. Ok, det forklarte en del! Vel, jeg kikka rundt omkring på nettbutikker, og ingen hadde den på lager. Når jeg bestilte via Apple Store kunne jeg også få med inngravering på iPod'en, og det var jo litt stilig, da.. ;P Jepp.. Inngravering er tøft det ja! Hadde tenkt å kjøpe det jeg også, men så tenkte jeg litt på videre salg. Men hør med Hifi klubben... Tror de har... De er billige: 1978 for Mini 2778 for 20gb 3578 for 40gb Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ingravering er stilig helt til du eventuelt skal selge den igjen. Det er ikke så veldig tøft å kjøpe en brukt iPod med ingravering du ikke liker. Derfor ekskluderer du en hel del potensielle kjøpere. Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Ingravering er stilig helt til du eventuelt skal selge den igjen. Det er ikke så veldig tøft å kjøpe en brukt iPod med ingravering du ikke liker. Derfor ekskluderer du en hel del potensielle kjøpere. Jeg har ingen planer om å selge den igjen. Endret 22. januar 2005 av lalleh Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Men kjøper du den på andre steder enn Apple Store eller en autorisert Apple forhandler mister du garantien fra Apple som er veldig god synes jeg. Da får du kun garanti fra den butikken du kjøpte den fra. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 God garanti fra Apple? HAHAHHAHAHA. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Men kjøper du den på andre steder enn Apple Store eller en autorisert Apple forhandler mister du garantien fra Apple som er veldig god synes jeg. Da får du kun garanti fra den butikken du kjøpte den fra. Les innlegget til HalTan. Dessuten gjelder forbrukerkjøpsloven i Norge. Så kjøper du den av en norsk butikk, vil du få 5 års garanti. Ikke bare det ene, motvillige året til Apple. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Reiseforsikring er flotte greier Hifiklubben selger ipod og ipodmini for amme pris som apple. Når det står under review må du overføre pengene, men hvis du ikke har gjort dette kan du avbestille og kjøpe i en butikk i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå