Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Software som reduserer internett på nettverket

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et program som reduserer internett på nettverket, jeg har funnet et program som heter netlimiter, men jeg tenkte på et program som jeg kan være admin og styre alt fra min pc, jeg har noen snyltere på linja mi og jeg vil ikke gi meg max av adsl linja mi. Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehh, øhh snyltere?! Hvordan snylter de da? Er de på det trådløse nettet dit? Da er det bare å sette på mac filtrering og wep, og vips er de borte...

Er det familiemedlemer du mener, så er det verre. Kanskje en administrerbar switch kan gjøre jobben, men koster litt da. Den billigste på komplott.no koster 1995,-! Uansett må du kjøre all trafikken igjennom en maskin eller et stykke hardware før den når ut til snylterne for å få til det...

Lenke til kommentar

ok, det progammet jeg fant [netlimiter] var veldig bra, kunne begrenese hastigheten som jeg ville, men jeg må legge det inn på hver enkelt maskin da, da vet jeg ikke om de går inn og forandrer på verdiene...Jeg bor på en hybel så er det flere som vil koble seg til, jeg vil bare at de skal skjekke mail og surfe litt, så beholder jeg linja til å laste ned.

Lenke til kommentar

jepp eller Clarc connect da må du ha ein pc til "overs" trenger ikkje være mer enn ein p133 eller.no med 2 nettverks kort da kan du etter hva eg ha lest stille hastigheten på IP og hvilken port,men vil anbefael og lese og sjekke det her opp sjølv er ikkje 100% siker.det er da ein linux distro men er http interface så tror ikkje det er så vansklig og bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...