einarhb Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvilken ville du valgt, og hvorfor? Prisen betyr ikke noe.... takk Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jeg ville valgt D500! helt klart! den har fint design mye minne bra kamera bra skjerm +++ razr V3 er stygg lite minne vga kamera..( ? ) tror det.. og jeg likern ikke.. Og så syns jeg den er alt for dyr med de spesifikasjonene men du sa jo at det ikke betydde noe med prisen.. men det er jo min mening, da.. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Personlig syns jeg Moto V3 Razr er en av de kuleste telefonene på markedet! (teker da på design) Men den er utrolig overpriset med tanke på spesifikasjonene den har. Den har f.eks bare 5 mb minne (ikke minnekort), "bare" VGA kamera (til rundt 6000,- burde man hvertfall få 1 mpx) D500 er også en lekker telefon, og man får mye mer for pengene. F.eks 92 mb minne 1.3 mpx kamera Du må nesten si hav du skal bruke mobilen til, og hvilke funksjoner du setter pris på. F.eks hvis du bare skal ha ny mobil for å ta noen få bilder, ringe, sende mms/sms, velger du V3. Trenger du mer minne, bedre kamera osv. velger du D500. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 V3 er utrolig på design, men funsjoner er det lite av, så du må velge. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Nå er ikke akkurat D500 stygg heller da, så jeg ville helt klart valgt den. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Selv synes jeg V3 Razr er finere, men jeg ville valgt D500 fordi den har bedre funksjoner enn Razr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå