Gå til innhold

Veldig mange delte meninger ang. databutikken!

Anbefalte innlegg

Hei!

Sjekket DENNE linken som fører til webshopguiden og erfaringer ang. www.databutikken.com/no. De første sidene så bra ut (mange 6'ere) , men de neste (fra side 4): der ble bare erfaringene verre og verre (som oftest 1). Bare se DENNE linken.

Hva er grunnen til at noen syns butikken er kjempebra, mens andre syns den er ubrukelig!? Noen fikk bra service, mens andre fikk latterlig dårlig service osv. Mange av de erfaringene som bla. fikk 1 var litt gammle: vinteren 2003. Har databutikken kanskje forbedret seg.....?

Kunne tenke meg å kjøpe noe der en gang, men etter å ha lest dette...... så vet jeg ikke..... :dontgetit:

Erfaringene var i alle fall veldig delte: 1 eler 6.

Håper jeg får noen svar på hvorfor det er slik...... :ermm:

Hilsen Daniel aka. _Adler_

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har handlet mange ganger hos IT-Butikken som ligger i Danmark. De har imidlertid avdeling i Norge slik at det ikke blir noe tull med moms/toll etc. Frakten er som her i Norge.

Har bare positive erfaringer så langt og prisene er stort sett rimeligere enn her i Norge. Dessuten har de det beste ordresystemet jeg har sett. Du kan legge til, fjerne etc helt til pakken sendes til deg. Det er de ikke mange i Norge som får til uten at du ringer dem opp.

Hører imidlertid også at de er mer restriktive til returer og annen support. De som satser på å teste ut ting for så å sende det i retur, eller herper/overklokker utstyr og satser på å få det dekket på garanti, bør kanskje handle andre steder. :whistle:

Edit: Helbom :blush:

Endret av bengh
Lenke til kommentar

Har handlet der noen ganger og har aldri hatt noe problemer med de, når du evt sender et spm til databutikken får du svar med en gang. :thumbup::thumbup:

De vart bedre på service etter at de åpnet egen avdeling i Norge..

Forstår ikke hvorfor folk blander inn itbutikken når tråden handler om Databutikken ??? Kanskje de skal lese topicen på nytt.

Mvh

RScue

Lenke til kommentar

Helt enig i alt som er sagt, og databutikken gjør en kjempejobb med markedets laveste priser på mange kvalitetsvarer, men en ting er verdt å merke seg..

Jeg bestilte noen rambrikker til 1450, og måtte vente til noe annet kom inn på lager før de ble sendt. et par dager etterpå spratt prisen ned til 1300,- uten videre, og jeg sendte mail for å få dem til å endre prisen. Dette ville de ikke gå med på, og jeg kunne heller ikke avbestille og bestille på nytt siden da ville jeg havnet bakerst i køen dems. Det var da 7 dager til de fikk inn den siste varen min, og da hadde jeg jo tid til å vente i denne "køen", men neida :( Det endte med at jeg brukte 150 kroner fordi jeg bestilte en dag for tidlig, noe som er litt surt...

netshop hadde endret prisen med en gang, hadde jeg bestilt hos dem hadde de sikkert endret prisen ned til 1300 fordi databutikken gjorde det også...

På sånne ting henger databutikken dessverre litt etter...

Lenke til kommentar
Hvor har de lageret/kontoret sitt?

Hei.

Vi har et kontor i Norge som i all hovedsak tar seg av returhåndtering mot det norske markedet. Det befinner seg i Berg, utenfor Halden. Der er det riktignok ingen mulighet til å hente ut varer ettersom vårt lager befinner seg i Sverige, og alt blir sendt derfra.

Med vennlig hilsen

Kundeservice

Databutikken Norge AS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...