Gå til innhold

Hvorfor er barbara.no lagt ned?

Breivik.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det kan jeg si meg rimlig enig i.

Det var feil å legge ned Barbara, og enda mer feil at det var så vanvittig lite nyheter og tester der.

Da jeg var på jakt etter bærbar fant jeg ingenting av interesse på barbara, og måtte derfor dessverre gå andre steder. F.eks. DinSide.no

Det er en ond sirkel. Lite stoff -> lite brukere -> enda mindre stoff -> ingen brukere.

Vet ikke hva som startet først, men men.

Lenke til kommentar

ja, dere har et poeng, den ble ikke så veldig ofte oppdatert, men alikevel, det var så mye bedre å samle det på en plass. Det var/er liksom nesten ingen andre alternativ, bortsett fra dinside.no, men selv de begynner å kutte litt ned på tester av laptop føler jeg...

Noen som har noen gode linker til sider dedikert til bærbare da? helst norske.

Lenke til kommentar

Vi har ikke lagt ned barbara, vi har slått barbara.no sammen med hardware.no.

Det vil bli flere tester av bærbare fremover enn det som det var på barbara den siste tiden. Mohammed som startet barbara.no har fått seg en jobb, som da gjorde at vi mistet den personen som testet flest maskiner. Vi som var da igjen fant ut sammen med styret i hardware.no om at det beste ville være å slå oss sammen.

Jeg føler allerede nå at det er langt flere nyheter om bærbart, samt det er mange tester av bærbare på vei. Pr. i dag har vi 5 maskiner inne til test, og det er flere på vei.

Det tar tid å finne ut hva vi skal konsentrere oss om, hvordan vi skal teste. Og ta kontakt med alle produsenter/leverandører om hvordan vi har tenkt å gjøre det i fremtiden og få tak i maskiner til test. Det har ikke vært noen tester til nå pga det tar tid å få tak i maskiner, samt det at Sonoma/Alviso plattformen ble lansert for kun få dager siden.

Jeg har ansvaret for bærbart og nettverk på hardware.no nå, om dere har noen spørsmål er det bare å ta kontakt på PM eller [email protected].

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...