ivar7610 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg får ikke WAP/GPRS/Internett til å virke på min Nokia 7610, det har virket helt fint før, men nå hver gang jeg jeg prøver å koble til får jeg denne meldingen: Kan ikke koble til. Skjekk tilkoblings instillingene. Jeg har brukt SettingWizard som fulgte med til å få oppsett, det virket ikke. Og jeg har fått fra Netcom, det virket heller ikke. Noen som vet hva som er feil, og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
ivar7610 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 ingen som vil hjelpe meg? :/ Lenke til kommentar
ivar7610 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) ingen som kan hjelpe en jomfru i nød? ps. mms fungerer, bare wap som er kuk Endret 26. januar 2005 av ivar7610 Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 hmm...har du penger på mobilen....? må ha penger på mobilen for å kunne bruke gprs. Slå av - Starte mob. på nytt, ta ut sim-kortet å sette det inn igjen? Lenke til kommentar
ivar7610 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 har penger, over 400 kroner. har prøvd det andre du sa, uten hell :/ Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg får ikke WAP/GPRS/Internett til å virke på min Nokia 7610, det har virket helt fint før, men nå hver gang jeg jeg prøver å koble til får jeg denne meldingen: Kan ikke koble til. Skjekk tilkoblings instillingene. Jeg har brukt SettingWizard som fulgte med til å få oppsett, det virket ikke. Og jeg har fått fra Netcom, det virket heller ikke. Noen som vet hva som er feil, og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Hei Har du prøvd å hente automatiske innstillinger uten å bruke Setting Wizard?Jeg gjorde det og har aldri hatt noen problemmer med hverken gprs og mms og wap.Har selv 7610. Nå vet ikke jeg hvilken operatør du har,men har hørt at hos Netcom så hvis du havner under ei minimumsgrense som den gang var 5 kr,da må du få en opplåsningskode fra Netcom.Det hjelper ikke bare å fylle opp kortet igjen. Lenke til kommentar
wapper Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 send "wap" til "1989" på SMS og aktiver de nye innstillingene du mottar. Send meg en PM i tilfelle dette ikke nytter så kan jeg hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
ivar7610 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Hei Har du prøvd å hente automatiske innstillinger uten å bruke Setting Wizard?Jeg gjorde det og har aldri hatt noen problemmer med hverken gprs og mms og wap.Har selv 7610. Nå vet ikke jeg hvilken operatør du har,men har hørt at hos Netcom så hvis du havner under ei minimumsgrense som den gang var 5 kr,da må du få en opplåsningskode fra Netcom.Det hjelper ikke bare å fylle opp kortet igjen. har hentet innstillinger uten å bruke Setting Wizard mange ganger, fra mange forskjellige steder. Jeg har netcom youngtalk, så kan hende det har noe med det du sa å gjøre? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå