Dj-Olsen Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hva er det beste brenner proget som man kan få tak i?? Eller et som er brukans! Lenke til kommentar
steinih Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Det er jo litt smak og behag det da + hva du skal bruke det til! Personlig syns jeg Nero er meget bra... /steinih :smile: Lenke til kommentar
Raven Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Clone CD er det jeg synes er best til rein kopiering av cd er. Ellers bruker jeg Nero burning rom som jeg er veldig fornøyd med! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Nero er best syns jeg.. Men for å kopiere orginale CDer bruker jeg enten Blindwrite eller WinISO. Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Personlig mener jeg Nero Burning Rom er best, dette kan skaffes hos http://www.nero.com Neros hjemmesider Men ikke langt etter kommer; NTI CD MAKER PRO. Dette er også et godt brenneprogram og hvor det fås tak i det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 jeg bruker Nero til data og CloneCD til CDcopy. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 eg liker best nero,men det er jo en smak sak. Kjetil Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Nero til all generell brenning og CloneCD til 1:1 kopier Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Ser ut til å være ganske stor enighet her om at nero er best til å lage cd`r med å cloneCD til å direkte kopiere cd`r å det er jeg også enig i. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 WinOnCD er jo bra, det har aldri vært noe problemer med det. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Nero til data/musikk, og CloneCD til kopiering Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Aldri problemer med WinOnCD...? Jaja, går sikkert bra om man bare installerer programmet og ikke bruker det! (/me har WinOnCD på skolen, og hater det!) Bruker Nero Burning Rom og CloneCD. Fant CloneCD noget bedre enn BlindWrite i bruk. CloneCD bare kjørte på, mens BlindWrite mukka over ødelagte sektorer... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Suicid3 her finner du nti cd maker pro,det er et enkelt men bra brenneprogram. http://www.nticdmaker.com/ Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå