svalbard Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hei. Skal snart invistere i en nytt kabinett og kom over TT Soprano. Dette ser jo grådig fint ut, og som en oppfølger til Tsunami. Hva synes dere om kabinettet? Prøvde å finne noen tester men uten hell Ser og at det skal være 2x120mm i front (!) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har sett det på en butikk mener jeg å huske. Virket veldig lydstille og utrolig pent å se på... Tror ikke du vil angre på det nei Lenke til kommentar
tr0lg Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hei. Skal snart invistere i en nytt kabinett og kom over TT Soprano. Dette ser jo grådig fint ut, og som en oppfølger til Tsunami. Hva synes dere om kabinettet? Prøvde å finne noen tester men uten hell Ser og at det skal være 2x120mm i front (!) :!: Skal ha ny pc nå, så jeg har sett en del på det kabinettet. Ser flott ut da *test research* Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Hei. Skal snart invistere i en nytt kabinett og kom over TT Soprano. Dette ser jo grådig fint ut, og som en oppfølger til Tsunami. Hva synes dere om kabinettet? Prøvde å finne noen tester men uten hell Ser og at det skal være 2x120mm i front (!) :!: Skal ha ny pc nå, så jeg har sett en del på det kabinettet. Ser flott ut da *test research* Og hva mente du med det? Har prøvd lykken på google.com med å søke etter Thermaltake Soprano review uten hell. Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Svalbard, hvis du ser på bildene og deskripsjonen på det kabisset, ser du at det står "dual 12cm fan.." Dette er det samme som står på Tsunami, hvor det betyr 1 foran og 1 bak Du kan også se av bildene at det kun er 1 bak, og 1 foran... I tillegg står det i detailed specifications kun nevnt 1 vifte foran og bak. Kabinettet ser for meg veldig likt ut som tsunami dream, bare litt annen finish og lakkeringsforskjeller nesten... men det er ganske sikkert et bra kabinett, hvor de muligens har forbedra på ting fra tsunami? Jeg husker ikke om tsunami har støvfilter, men det har i hvertfall dette kabinettet Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Tror faktisk de har testet det der kabinettet på bit-tech.net Men jeg bare tror det Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Svalbard, hvis du ser på bildene og deskripsjonen på det kabisset, ser du at det står "dual 12cm fan.." Dette er det samme som står på Tsunami, hvor det betyr 1 foran og 1 bak Du kan også se av bildene at det kun er 1 bak, og 1 foran... I tillegg står det i detailed specifications kun nevnt 1 vifte foran og bak. Det var derfor jeg skrev det med utropstegn, var ikke helt sikker. Tsunami har støvfilter i front. Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 En slik kreativ måte å bruke ! til å uttrykke ? føyk meg hus forbi, men det er kanskje jeg som er konservativ i bruken av utropstegn og spørsmålstegn (!) <-- Får vel prøve meg jeg oxo da (Beklager hvis jeg tråkka på tær, eller er veldig uvitende nå angående (!) ) Lenke til kommentar
klikko Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) haha jeg ler ass... "curve is the same charming as music" haha hva faen prater de om.. thermaltake må stramme seg opp alvorlig mener jeg.... bare plastikk alt sammen også.. edit : og i tillegg det navnet "soprano" hehe.... Endret 23. januar 2005 av klikko Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvorfor må vinduene være så stygge? Kan de ikke bare ha ordinær firkant da i stedet da? ellers ser det kongelig ut 3x120mm Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Må nok rette på deg, XeRam To 120mm, og en 92mm Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 det var stilrent for og si det rett ut... likte svært godt... det er nok og anbefalle.. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Må nok rette på deg, XeRam To 120mm, og en 92mm ok, men det blir nok en for det Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva skjer Svlbard? Blir det TT soprano på deg? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Regner nok med det. Men har ikke funnet noen webshops som har det. Har sendt mail til komplett men har ikke fått noe svar. Håper at det ikke kommer til å bli så dyrt, regner med at det kommer til å ligge i samme prisklasse som Tsunami, rundt 1000kr. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det kabinettet så meget lekkert ut. En ting som trekker ned, og det er det stygge vinduet. Leverer de dette som en variant uten vindu slik som med tsunami? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Det kabinettet så meget lekkert ut. En ting som trekker ned, og det er det stygge vinduet. Leverer de dette som en variant uten vindu slik som med tsunami? Ser sånn ut i følge siden til Thermaltake. Personlig så vil jeg ha vindu slik at alle kan se all den fine hardwaren min. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jippi, fant TT Soprano hos mpx.no og prisen var hyggelig og. Kunn 780kr. Er en del billigere enn TT Tsunami. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 går du inn på kelkoo kan du bare søke på navnet så finner du de biligste stedet ;P men fint cabb Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hvis noen er interesserte så fant jeg en test HER. Har ikke lest den selv enda, men det var mange bilder der i hvert fall hehe. Dette kabinettet uten vindu syns jeg så ganske tøft ut. Edit: svalbard, hva med en brukertest når du får kabinettet? Eller noen bilder og synspunkter i hvert fall. Alltid bra å vite om synspunktet til forskjellige folk, spesielt kult når det er noen fra forumet her. Endret 14. februar 2005 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå