Gå til innhold

Thermaltake Soprano. Noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Skal snart invistere i en nytt kabinett og kom over TT Soprano. Dette ser jo grådig fint ut, og som en oppfølger til Tsunami.

Hva synes dere om kabinettet? Prøvde å finne noen tester men uten hell :(

Ser og at det skal være 2x120mm i front (!)

:!: Skal ha ny pc nå, så jeg har sett en del på det kabinettet.

Ser flott ut da :D

*test research*

Lenke til kommentar
Hei.

Skal snart invistere i en nytt kabinett og kom over TT Soprano. Dette ser jo grådig fint ut, og som en oppfølger til Tsunami.

Hva synes dere om kabinettet? Prøvde å finne noen tester men uten hell  :(

Ser og at det skal være 2x120mm i front (!)

:!: Skal ha ny pc nå, så jeg har sett en del på det kabinettet.

Ser flott ut da :D

*test research*

Og hva mente du med det?

Har prøvd lykken på google.com med å søke etter Thermaltake Soprano review uten hell.

Lenke til kommentar

Svalbard, hvis du ser på bildene og deskripsjonen på det kabisset, ser du at det står "dual 12cm fan.." Dette er det samme som står på Tsunami, hvor det betyr 1 foran og 1 bak :hm: Du kan også se av bildene at det kun er 1 bak, og 1 foran... I tillegg står det i detailed specifications kun nevnt 1 vifte foran og bak.

Kabinettet ser for meg veldig likt ut som tsunami dream, bare litt annen finish og lakkeringsforskjeller nesten... men det er ganske sikkert et bra kabinett, hvor de muligens har forbedra på ting fra tsunami? Jeg husker ikke om tsunami har støvfilter, men det har i hvertfall dette kabinettet :yes:

Lenke til kommentar
Svalbard, hvis du ser på bildene og deskripsjonen på det kabisset, ser du at det står "dual 12cm fan.." Dette er det samme som står på Tsunami, hvor det betyr 1 foran og 1 bak :hm: Du kan også se av bildene at det kun er 1 bak, og 1 foran... I tillegg står det i detailed specifications kun nevnt 1 vifte foran og bak.

Det var derfor jeg skrev det med utropstegn, var ikke helt sikker.

Tsunami har støvfilter i front.

Lenke til kommentar

En slik kreativ måte å bruke ! til å uttrykke ? føyk meg hus forbi, men det er kanskje jeg som er konservativ i bruken av utropstegn og spørsmålstegn (!) <-- Får vel prøve meg jeg oxo da :p

(Beklager hvis jeg tråkka på tær, eller er veldig uvitende nå angående (!) )

Lenke til kommentar

haha jeg ler ass... "curve is the same charming as music" haha hva faen prater de om..

thermaltake må stramme seg opp alvorlig mener jeg.... bare plastikk alt sammen også..

edit : og i tillegg det navnet "soprano" hehe.... ;)

Endret av klikko
Lenke til kommentar
Det kabinettet så meget lekkert ut. En ting som trekker ned, og det er det stygge vinduet. Leverer de dette som en variant uten vindu slik som med tsunami?

Ser sånn ut i følge siden til Thermaltake. Personlig så vil jeg ha vindu slik at alle kan se all den fine hardwaren min. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvis noen er interesserte så fant jeg en test HER. Har ikke lest den selv enda, men det var mange bilder der i hvert fall hehe. Dette kabinettet uten vindu syns jeg så ganske tøft ut.

Edit: svalbard, hva med en brukertest når du får kabinettet? Eller noen bilder og synspunkter i hvert fall. Alltid bra å vite om synspunktet til forskjellige folk, spesielt kult når det er noen fra forumet her.

Endret av SweeeTMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...