gr0nn Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Lurte på og kjøpe et par Cerwin Vega DC12 og en NAD C352 integrert forsterker Noen synspunkt? noen som vet hvor bra dette vil spille? MVH! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 ikke noe synspunkt fra min side.. Men det er lov å vente mer enn en halvtime før du bumper tråden.. Lenke til kommentar
gr0nn Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 ikke noe synspunkt fra min side.. Men det er lov å vente mer enn en halvtime før du bumper tråden.. RO ned.. Er ikke nødvendi å kommentere d heller.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 tjaa, har egentlig ikke no spes peil på audio, men jeg har hørt en del bra om cerwin vega Lenke til kommentar
gr0nn Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 ja ? Er ikke noen hardbarka hifi entusiast så trenger ikke sånn "fin" lyd.. er mest ute etter party høtalere! Men DC12 ? Eller kansje V12F ? Har jævli lyst på dc.. Tror dere det går bra me en 2*80 NAD c352 ? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det går nok bra, men en større forsterker ville ikke skade. Du gjør forresten klokt i å velge DC serien forann V serien. Lenke til kommentar
gr0nn Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Peterman Takk for svar men kan du forklare deg litt? Hvorfor velge DC foran V serien? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Peterman Takk for svar men kan du forklare deg litt? Hvorfor velge DC foran V serien? Jeg synes rett og slett DC serien har bedre lyd, og har en mer solid konstruksjon enn V serien. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er DC de Classic tingene? De låter best ja. Hele lyden høres kanskje mer "mektig" ut. Men det er pent mye bass å hente ut av de andre også. http://www.hifiklubben.com/no/Produkter/Ho...ere.htm?id=4809 Og 10-15 laken til forsterker, så har du noe som kan spille Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 ikke noe synspunkt fra min side.. Men det er lov å vente mer enn en halvtime før du bumper tråden.. RO ned.. Er ikke nødvendi å kommentere d heller.. Er roet ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå