Sargent Fire Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Er på vei til å lage meg en egen data, og lurer på om Dragon Chieftec støtter Tyan Tiger hovedkortene Lenke til kommentar
dessident Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Er bare å sjekke hva slags formfaktor hovedkort og kabinett har. Det går nok bra, siden begge 2 (hovedkort og kabinett) baserer seg på ATX. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Vet du at Tyan Tiger er Dual hovedkort? har du bygd pc før? uten å fornærme noen så høres det ut på språket ditt at du er ganske ung (mulig jeg tar feil)? Lurer derfor på hva du skal med et dual system? Og det er ATX ja så det passer fint i Chieftec Dragon kabinettet! /steinih :smile: Lenke til kommentar
pskard Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 22:52, Sargent Fire skrev:Er på vei til å lage meg en egen data,og lurer på om Dragon Chieftec støtterTyan Tiger hovedkortene Svaret er ja. Har Tyan Tiger MPX selv og et Dragon kabinett og det er ingen problemer. Veldig bra hovedkort :smile: Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Ja, men sørg for STOR PSU :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå