FaWkeS^ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Eg har nettopp kjøpt meg slikt et kort : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122498&cks=PRL og etter anbefallingene skal det være meget bra! Men når eg satt det i og skrudde på maskinen så funker alt til windows skulle begynne og boote, og da enten rebootet den eller skrudde seg helt av (!) Så fant eg ut det at det kanskje er triks og formatere. Så setter eg i en Windows Xp Sp2 cd og stiller den inn slik at den booter fra den. Så begynner den og lese filer og alt den trenger til setupen. Men med en gang eg kommer til første skjermen der eg skal trykke Enter for og fortsette med instalasjonen så slår den seg helt av. Har tatt av alle de små kablene til kabinettet bortsett fra "skrupåknapp" og "rebootknapp" og er helt sikker på at de står på rett plass ettersom de funker begge to. Noen som vet hva som er galt her, og hva eg kan gjøre for og fikse det? Endret 22. januar 2005 av FaWkeS^ Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har du sett om CPU viften går? Det kortet skrur av pc'en om cpuen blir for varm Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) koble på noe høytalere og hør om damestemma fra h-kortet sier noe..! sjekk temp og spenninger i bios..sjekk at jumper for FSB står rett og disable s-ata jumperen hvis du ikke bruker s-ata. sett riktig FSB i bios....!! hva slags CPU og utstyr har du..?? ram osv...?? bruker du bare en rambrikke skal den stå i den første svarte slotten.! Endret 23. januar 2005 av loddebolten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå