Gå til innhold

Harware.no teamet - stopper negative weberfaringer

Anbefalte innlegg

tror vi ville ungått ca 3-4 sider med teorier dersom noen med ansvar for erfaringer hadde besvart problemstillingen.

Nå er det postet over 130 poster på litt over 4 timer. Det er grenser for hvor fort hw.no medarbeidderene skal kunne plukke opp ting. Det jobber ikke nok folk i hw.no til å registrere inholdet i alle poster med en gnag de legges ut. I hvertfall ikke på lørdagskveld ;)

vel, det har vært 4 moderatorer inne her den siste timen hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
man venter enda på uttalelser fra HW.no ser det ut som, men det kommer ikke noe, men hvem som sitter oppe nå ? så sent på en lørdag/søndag ? (skal ikke begynne å konkludere for tidlig da)

Synes folk kan la tråden være ifred til HW.no har svart !

ja...helt enig. ingen flere poster nå før hw.no crew har uttalt seg :p:p like that's gonna happen

Lenke til kommentar

Det er vel heller folket fra drift eller ansvarlige for forumet som skal/bør svare her.

Moderatorer skal holde orden i forumet osv.

Edit: Ja, B|real. Brukermoderator heter det :p

Endret av BaX
Lenke til kommentar

Synes det er morro detta jeg.. så mye styr for så lite. Har aldri kjøpt noe hos noen basert på hva som står i webshopguiden, hører altid på venner/bekjente når jeg skal velge webshop. De siste årene har jeg opparbeidet meg mine egne erfaringer, og handler utelukkende basert på disse. Uansett om netshop skriver sine egne komentarer, forandrer ikke det på at de ALIKAVEL alltid har levert knall service til meg og mine bekjente. har aldri hatt noen problemer med dem, og tviler på at jeg kommer til å få det. Så om de skriver/redigerer/utsetter erfaringer driter jeg i. :)

ha en fin kveld aller dere som har lite å ta dere til :tease:

Lenke til kommentar
OG...klarer ikke folk å holde seg på et SAKELIG nivå så stenger jeg threaden.

du burde faktisk bare stenge den nå, så kan den bli plukket opp igjen av crew når de våkner fyllesyke kl 14-15 i morgen. kommer ikke noe mer informativt ut av denne nå uansett før hw.no uttaler seg.

Lenke til kommentar

Vel, som en BM sier i en av de første innleggene her:

" Jeg er ikke HW.no, jeg kjenner ikke folka bak HW.no og hadde det ikke vært for at jeg legger til linker i Prisguiden og kaster ut tullinger fra forumet hadde jeg bare vært en som alle dere andre."

Lenke til kommentar
De 10 beste generelle webshopene rangert etter lesernes innsendte erfaringer siste 6 måneder.

Butikk Info Lesererfaringer A L

1 Netshop Info Les >> Legg til >> 96 5.85

https://prisguiden.no/shop_list.php

foreslår at dere setter *

* de som faktis kommer best ut her i denne testen, er de som får velge hvilke poster som skal legges ut..

Dette er for teit..

:no:

Haha, ja, var mange 6'ere som var gitt til netshop. De dårlige karakterene ligger vel i karantene i påvente av at de skal bli sjekket opp. Den ene 1'eren jeg fant (orka ikke å lete så lenge), var jo så dårlig formulert av avsenderen at den slo ut positivt for netshop.

Lenke til kommentar
Navnet er hentet fra en brukererfaring her på hw.no

Så mao kan alle se det. Det er ikke noe Netshop har kommet med. De har jo bare copy/pasted brukererfaringen

Navnet, ja. Men det at brukeren skulle ha søkt jobb hos Netshop, og at han eventuelt jobber hos en konkurrent av Netshop, det har de ikke copy/pasted ut fra brukererfaringer.

At Netshop måtte ty til å skrive noe sånt viser en gedigen mangel på profesjonalitet, og det hadde jeg faktisk ikke forventet ut fra tidligere poster de har skrevet.

Lenke til kommentar
Navnet er hentet fra en brukererfaring her på hw.no

Så mao kan alle se det. Det er ikke noe Netshop har kommet med. De har jo bare copy/pasted brukererfaringen

Navnet, ja. Men det at brukeren skulle ha søkt jobb hos Netshop, og at han eventuelt jobber hos en konkurrent av Netshop, det har de ikke copy/pasted ut fra brukererfaringer.

At Netshop måtte ty til å skrive noe sånt viser en gedigen mangel på profesjonalitet, og det hadde jeg faktisk ikke forventet ut fra tidligere poster de har skrevet.

Så Netshop skal ikke forsvare seg da hvis de vet at han har søkt jobb der? :dontgetit: De må da på lik linje med oss få lov til det...

Lenke til kommentar

Er nok noe i et komplett sier om at webshopguiden ikke er helt bra, det er ganske rart at godt over halvparten av karakterene er 1 og 6, (skjekket etter en liten uhøytidelig runde i guiden)

Men dette kommer kanskje av at man enten er fornøyd eller ikke fornøyd også?

Lenke til kommentar

Denne tråden vil nok utvikle seg hit og dit ja, om ikke en tilfeldig moderator som leser tråden nå låser den...

Først, jeg syns dere lager et VELDIG vås av det:

Før det første, mange av dere syter om "redigeringssystem som bare netshop har tilgang til". Slik dere klager og skriker virker det som om dere VET at de har 100% tilgang til å slette og redigere kommentarer og karakterer i webshop-guiden. Det kan dere ikke vite, så stopp å klag. Ingen har bekreftet noe om hvordan systemet fungerer, så lukk munnen deres til man får litt mer info, ikke baser dere på at de KANSKJE har mulighet til det, siden de gjorde det med OC-freaks kommentar.

For det andre, det er veldig mange uobservange sjeler her. Både Netshop og OC-freak sier at OC aldri har søkt på jobb hos dem. Han var i kontakt med en person, som Netshop brukeren her på forumet tydeligvis visste om. Og stopp for guds skyld å klage om navnet da! Navnet hans står UNDER webshop-erfaringer osv. NetShop har dermed ikke offentligjort noe navn, dette gjorde OC selv da han la ut webshop-erfaringen! Uansett, siden OC ikke søkte jobb hos dem, betyr ikke det noe uansett. Siden det ikke er søkt på jobb hos dem, har ikke netshop noe offesielt forhold til OC.

Vil bare si at det nesten var skremmende som folk bærer seg over dette her :ermm: Hvorvidt det er riktig gjort av hw at det bare er netshop som skal ha denne oversikten over kommentarer osv (Om det faktisk bare er netshop da...), vil jeg jo selvfølgelig stille meg bittelitt kritisk til. Men dere roper og skriker jo så mye at man ikke ville hørt det om HW kom med et offisielt svar.

Konklusjon: Stopp skrikinga til dere får mer info... :roll:

Lenke til kommentar

Netshop kan få litt pryl etter å ha begynt med navn, jeg ville personlig gjort noe med det med en gang, ikke for å grille de, men for å vise at jeg ikke aksepterer det og foretrekker ikke å få navnet mitt slengt ut rundt omkring, når man tenker på personlig sikkerhet også..

håper på å se dette på forsiden på HW.no imorgen :)

STENG TRÅDEN !!

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...