Spillorakelet Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ser det er endel usikkerheter her angående 20pin vs 24 pin.. Nye hovedkort har 24pin kontakt, min gamle psu har kun 20 pin.. Kan jeg alikevel bruke denne strømforsyningen? Jeg ser det finnes overgang fra 20 til 24 pin men leste også et sted at man bare kan koble 20 pin`en rett i 24 pin kontakten. Hvordan skal dette gjøres i tilfellet? Hvilken "side" av 24 pin`en skal stå ledig? Håper noen kan bringe klarhet i dette da det virker som det er mange som lurer på dette.... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 en 20 pins kontakt passer kun på en måte i en 24 pins sokkel. Det går fint å bruke kun 20 pins på ett 24 pins HK. Men det kan hende at noe bil ustabilt. Det beste er å legge noen skarve kroner i en overgang slik at alt som vil ha strøm får strøm. Lenke til kommentar
Ebola2782 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Leste på en side om at dersom man ikke brukte de 4 resterende kontaktene, så kunne man få problemer med pci-e kort.. jeg har heldigvis fått tak i ett nytt atx 2.0 psu. Gratis Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Feilpostet: http://forum.hardware.no/index.php?act=SF&s=&f=112 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Øverst i kabinettkategorien finner du en sticky om PSU-spørsmål. Disse hører ikke hjemme i nevnte kategori. Flyttes til PSU og elektronikk. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 men rett over her er det en post som omhandler det samme.. ta en titt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå