TanglewoodD Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 heio! jeg har problemer me en Carmen Electra Arebic film Dem danse sååå fint men det henger seg nesten hele tiden, men kan det være fordi jeg laster den ned? Mvh Snusken Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Haha Hvis du holder på å laste ned filmen, og kanskje til og med ser den på VLC er det ikke rart den henger seg. Du kan jo ikke se lenger enn du faktisk har lastet ned. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 En smule OT,men hvor mye hud får man se i den filmen?*nysgjerrig* Er jo trossalt en meget lekker dame det er snakk om,såeh... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 En smule OT,men hvor mye hud får man se i den filmen?*nysgjerrig* Du får ikke se noe relevant hud. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 En smule OT,men hvor mye hud får man se i den filmen?*nysgjerrig* Du får ikke se noe relevant hud. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 En smule OT,men hvor mye hud får man se i den filmen?*nysgjerrig* Du får ikke se noe relevant hud. Jeg regner med at det kommer en hw.no test snart :!: Stian_A: det kan godt være at den hele tiden må stoppe filmen for å fylle opp bufferet igjen om du spiller den av over internett. Du bør først lagre den til disk og så jobbe på vaskebrettet... (Know whatahmean, know whatahmean, nudge nudge, know whatahmean, say no more? Aaaaaaaah bet you will, I bet you will, say no more, say no more, knowwhatahmean, nudge nudge? A nod's as good as a wink to a blind bat! Ay? Ay? Ay? Oooh! Ya wicked Ay! Wicked Ay! Oooh hooh! Say No MORE!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå