Comox Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Har et Speedtouch moden fra Telenor. Er godt kendt med Zone labs og brugt flere år med UPC uden problemer. Alt fungere i første om gang perfekt, men så bliver internet forbindelse afbrudt. Kan godt ping modem selv om forbindelse er afbrudt. Tilsyneladen er det brandmur som stopper for hvis den lukkes så er der forbindelse. Prøvet at af-installere og re-installere Zone labs men det er samme. Så prøvet med Outpost Personel Firewall. Med den fungere internet ikke. Kommer vel nu så til og prøve med Nortons brandmur. Er der nogle som bruger Zone labs med det her modem uden problemer? Kan problemet i virkeligheden være modem og ikke brandmur? Lenke til kommentar
Comox Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Har prøvet med en anden pc også og det er det samme - ustabil internet forbindelse. Overvejer at forlange et nyt modem eller skifte leverandør. Telenor mener at modem er ok. Begge pc-er fungere ok med upc. Trenger gode råd. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Thomson 510 eller 510i ? http://www.online.no/kundeservice/veiledni...ndex-modem.html Lenke til kommentar
Comox Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg prøvede at resætte modemet i går, men måske er det ikke nok man må ind i opsættet. Lenke til kommentar
Comox Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Har muligvis funden en løsning. Jeg må lægge IP adressen til modemet ind i brandmuren som en trusted zone - ligesom det hade været en anden pc i nætværk. Men er det trygt? Lenke til kommentar
Comox Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Det sidste spørgsmål er vigtig for mig så hvis der er nogle der kan give mig et godt svar vil jeg være taknemlig. Jeg har set i vejledningen til opsættet i Zone labs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå