Winters Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Greetings! Hva synes dere om serien South Park? Jeg synes den er genial! Cartman er min favoritt! Noen som vet om deg begynner på Nrk igjen? Mvh. Winters Endret 22. januar 2005 av Winters Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) South park er genialt!! Har filmen og noen filmklipp... Beste er når cartman synger "In the ghetto" :!: :!: :!: Endret 22. januar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Rett og slett en genial serie. Det alle kanskje ikke vet, er at den er veldig politisk riktig. Det er mange "viktige" spørsmål som er tema for episodene, og de fremstiller det på en så genial måte at man nesten blir påvirket. Cartman, Jimmy og Timmy er favoritter her i gården, samt han China Wok-karen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Helt genial serie, spesielt i senere tid. Var litt for mye tøv i starten, nå har det begynt å ta opp litt mer samfunnsrelaterte temaer selv om de vrir og vender litt på dem. Beste er anti-røyk episoden "butt out", lo så jeg grein av starten. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 De to beste episodene jeg har sett er da Jimmy og Timmy ikke får lov til å være med i klubben til Cartman, Kyle og Kenny, så de starter sin egen: The Crips. Eneste problemet er at det finnes en sinnsykt farlig gjeng som heter det samme. Timmy og Jimmy vet ikke at de er farlige, og joiner gangen dems. De værste gangsterene. Den andre er da hele byen er redd for kidnappere, og han Mr. Wong (China Wok) blir satt til å bygge en kinesisk mur rundt South Park. Selvsagt kommer mongolene og ødelgger hele tiden. :!: Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Oh my god! They killed Kenny! South Park eier! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) South Park er konge! :!: Når jeg så den filmen.. Hmm.. Bigger, better and uncensored eller noe føltes det som jeg ble kvalt av min egen latter og så pissa jeg i buksa! Det var bare så utrolig morsomt at jeg mista kontrollen. South Park eier Edit: Leif Endret 22. januar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Enig med dere alle, South Park er rett og slett helt genialt. Liker veldig godt hvordan de i nyere tid "trekker tråder" mot og inkluderer "real-life"-hendelser, som for eksempel presidentvalget i USA (Ep 808 - Douche and Turd) og Michael Jackson (Ep 807 - The Jeffersons). Beste epsisode må nok være «301 - Rainforest Schmainforest» eller «704 - Cancelled». Så gjennom sesong 6, 7 og 8 her om dagen, og har enda ondt i magen etter alle latterutbruddene. Det beste er at det ikke gjør noe om jeg har sett det før, det fungerer like godt neste gang også. Craaaaaabpeople, craaaaaabpeople. Walk like crab, talk like people." :!: EDIT: midnight_walker: Rediger bort bildet ditt, det ødelegger layouten. Endret 22. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 South Park er konge! :!: Når jeg så den filmen.. Hmm.. Bigger, better and uncensored eller noe føltes det som jeg ble kvalt av min egen latter og så pissa jeg i buksa! Det var bare så utrolig morsomt at jeg mista kontrollen. South Park eier Edit: Leif Bigger, longer and uncencored!! Satan og hussein er bøger!! :!: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Bigger, longer and uncencored!! «Bigger, longer & uncut.» EDIT: Tror Towelee må være min favorittkarakter. "Aaaaalways remember to bring a towel. Wanna get high?" Endret 22. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Mr. Mackey er jo best da!! :!: :!: Mmkay!!? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) south park er dritt fett, den feteste episoden trur jeg må enten være den når alle blir homo eller den der de bygger kinesisk mur rundt byen :!: Edit: Craaaaaabpeople, craaaaaabpeople. Walk like crab, talk like people." hehe, den jeg tenkte på faktisk :!: Endret 22. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Synes South Park er litt sånn bob-bob. Noe av det er bra, mens noe av det bare er dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Mr Hanky, The Christmas Poo Small and Brown, he comes from you Sit on the toilet, here he comes Squeeze him tween your festive buns! A present from down below Speading joy with a 'howdy ho'! He's seen the love inside of you Cos he's a piece of poo! Sometimes he's nutty, sometimes he's corny He can be brown, or greenish-brown But if you eat fibre on Christmas Eve He might come to your town.. Mr. Hanky the Christmas Poo He loves me, I love you Therefore vicariously, he loves you 'I can make a Mr Hanky too'! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 South Park er genialt, men når Mr.Hanky kommer på sa gidder jeg ikke se. Er over min grense... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 «Bigger, longer & uncut.» Aha, det var det det var. Takk. Det er så bra når Saddam bare utnytter Satan for sex. :!: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Kun to ting jeg misliker med South Park: 1) Mr.Hanky. Han er så slitsom at jeg får vondt i skallen 2) Javkakosaurus eller noe sånt.Fikk skallebank etter den episoden Ellers så ruler det så sinnsykt. Har sesong 1-6, hvor mange mangler jeg? Har ikke fått sett alt,men det skal jeg nok sette av tid til Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Husker ikke så mye av serien, men det jeg husker var skuffende saker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg E*L*S*K*E*R den serien altså. Har ikke noen klar favoritt, men noen episoder er jo klart bedre enn andre. Den med han wookien oppå det fjellet f.eks, Scuzzlebutt eller hva han heter Samt Cartman's Mom is a Dirty Slut og Gnomes:D Jævlig digg det opplegget hvor Cartman synger O' Holy Night også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå