Mr.Hassan Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hei! No er det ei god stund siden eg har vært aktiv på forumt.Og eg har hatt ein irc midlet for min Siemens M55 lenge men,eg er no på jakt etter ein msn java midlet til min mobiltelefon som er freeware. Eg har ikkje funnet ein tilfredstillande midlet til no. Har søkt og leitet på forumet uten å finne det eg er på jakt etter. Håper noen her på forumet kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Er en så godt som identisk tråd under din, har du prøvd det som står i dem? (litt usikker på om de virker) Ta en titt iallefall og kom tilbake hvis det viser seg at dette ikke virker. http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=365297 Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Hei Remerser! Eg har lest den tråden som du henviser til. Cmessenger har eg prøvd å få lastet ned til min mobiltelefon både OTA og via datakabel uten å lykkes (har ein god del erfaringer med å overføre filer via OTA og datakabel). Når det gjelder umsg så har eg vært inne på det programmet tidligare.Men,det koster penger og eg ville helst sett og eg fant eit som var freeware først ",) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Skjønner skjønner. Her har du iallefall en nyttig side der du burde finne et program som virker. Synd at cMessenger ikke virker, da det er det JAVA-baserte IM programmet jeg har mest erfaring med. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Hei Remerser! Ja,det er synd at cmessenger ikkje fungerer for min mobiltelefon.Eg har også litt erfaringer fra den da eg installerte cmessenger på ein Nokia mobiltelefon som min tidligare samboer hadde. Eg har tidligare vært ein del innom midlet.org sine sider uten at eg har funnet ein msn midlet som dekker mine behov. Det er også litt leit at midlet.org ser ut til å ha utspelt litt av sin rolle da det er forholdsvis lenge siden noen har lagt inn linker til freeware programvarer der. Men,eg har ikkje gitt opp å finne ein midlet som eg kan bruke. Irc på mobiltelefonen fungerer fint da eg har i lang tid brukt Virca ",) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå