thomasw Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Trodde jeg skulle få plass til to ekstra vifter når jeg kjøpte dette kabinettet og dekslet som skulle passe til alle XPC shuttles.. men neida, PSU er jo i veien for å sette vifte på ene sida av kabinettet hvertfall Og på andre sida er skjermkortet i veien.. tøft.. 295,- bortkasta.. syns dere bare skal vite at det faktisk ikke passer heeelt bra sammen detta har 2 stk kald katode (uv sådan) også.. og katode basic kit.. aaalt bortkasta da jeg helt sikkert setter på originaldekslet igjen !! også de 2 viftene.. kan vel så og si hele microplex-bestillinga (mangla tilogmed en vare fra de..) jaja , da veit dere. ikke kjøp Shuttle SN85G4V2 + Sunbeam blått/transparent deksel Edit: Link til produktene http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2839 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?artsok=sbsxpc Endret 22. januar 2005 av thomasw Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Sett viftene på utsiden. Enkelt og greit Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Det blir stygt da Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg syns ikke det ble stygt på min. Men vil du ikke sette de på utsiden så er jo det ditt valg. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) de må på utsiden.... har dette selv... men jeg kan si deg en ting, fy faen hvor mye bedre den ble!!!!! Tempen har sunket med 10-20 grader!!!! og har en liten ting til.... Ta inn luft fra høyre og ut til venstre... veldig kjekt på lan og få handen avkjølt! Endret 25. januar 2005 av Tdnoz Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 de må på utsiden.... har dette selv... men jeg kan si deg en ting, fy faen hvor mye bedre den ble!!!!! Tempen har sunket med 10-20 grader!!!! og har en liten ting til.... Ta inn luft fra høyre og ut til venstre... veldig kjekt på lan og få handen avkjølt! Vel, du kan jo ikke se hvordan min PC står! Så akkurat det hjelper lite, men okei, jeg får vel sette de på utsiden.. Men må vist skaffe meg noen 4 -> 3pins konvertere elns.. Lenke til kommentar
Aopens Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg må si at det er bedre da å lage hull selv og henge opp en eller to vifter i toppen på pcen. Jeg har laget et hull rett ovenfor ICE kjøler/ PSUet, dette da med en 70,70,15 mm vifte og dette funker kjeme. Grunnen til at dette vil funke bedre enn vifter på sidene er at du vil med denne modden trekke kald luft fra gulvet, eller rettelse fra bunn av kabinettet og opp, slik at alle komponenter i maskinen får frisk luft I tillegg holder pcen seg kaldere med aluminiumkabinett enn med den acryl greia fra suntech Lenke til kommentar
Aopens Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Her legger jeg ved noen bilder for å illustrere Ble litt dårlige bilder men det p.g.a. tatt med mobil i dårligt lys Endret 26. januar 2005 av Aopens Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Riktig det med at det ble kaldere ja. Min load temp med en p4 prescott ligger bare i overkant av 50. Og PSU ligger på rundt 40 grader, samme med hovedkort... Det må jeg si er veldig akseptabelt i en shuttle. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Meget pent aopens. hvordan mekka du hullet? Hullsag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå