Gå til innhold

Shuttle SN85G4V2 og Sunbeam blått deksel

Anbefalte innlegg

Trodde jeg skulle få plass til to ekstra vifter når jeg kjøpte dette kabinettet og dekslet som skulle passe til alle XPC shuttles.. men neida, PSU er jo i veien for å sette vifte på ene sida av kabinettet hvertfall :( Og på andre sida er skjermkortet i veien.. tøft.. 295,- bortkasta.. syns dere bare skal vite at det faktisk ikke passer heeelt bra sammen detta :) har 2 stk kald katode (uv sådan) også.. og katode basic kit.. aaalt bortkasta da jeg helt sikkert setter på originaldekslet igjen !! også de 2 viftene.. kan vel så og si hele microplex-bestillinga (mangla tilogmed en vare fra de..) jaja , da veit dere. ikke kjøp Shuttle SN85G4V2 + Sunbeam blått/transparent deksel :no:

Edit: Link til produktene

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2839

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?artsok=sbsxpc

Endret av thomasw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de må på utsiden.... har dette selv... men jeg kan si deg en ting, fy faen hvor mye bedre den ble!!!!! Tempen har sunket med 10-20 grader!!!! og har en liten ting til.... Ta inn luft fra høyre og ut til venstre... veldig kjekt på lan og få handen avkjølt!

Endret av Tdnoz
Lenke til kommentar
de må på utsiden.... har dette selv... men jeg kan si deg en ting, fy faen hvor mye bedre den ble!!!!! Tempen har sunket med 10-20 grader!!!! og har en liten ting til.... Ta inn luft fra høyre og ut til venstre... veldig kjekt på lan og få handen avkjølt!

Vel, du kan jo ikke se hvordan min PC står! ;) Så akkurat det hjelper lite, men okei, jeg får vel sette de på utsiden.. Men må vist skaffe meg noen 4 -> 3pins konvertere elns..

Lenke til kommentar

Jeg må si at det er bedre da å lage hull selv og henge opp en eller to vifter i toppen på pcen.

Jeg har laget et hull rett ovenfor ICE kjøler/ PSUet, dette da med en 70,70,15 mm vifte og dette funker kjeme.

Grunnen til at dette vil funke bedre enn vifter på sidene er at du vil med denne modden trekke kald luft fra gulvet, eller rettelse fra bunn av kabinettet og opp, slik at alle komponenter i maskinen får frisk luft :)

I tillegg holder pcen seg kaldere med aluminiumkabinett enn med den acryl greia fra suntech :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...