Chiller87 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) hei, har prøvd å sette opp spenningen på minnet mitt ( 2x256 kingston pc 3200 value) og kom opp på 2.85v og 230 mhz.. pluytselig henger maskinen og rebooter, får bluescreen ved boot up, uansett om resetter bios eller skifter ram, hva har gått galt? Endret 22. januar 2005 av Chiller87 Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 ta å reset cmosen påå hovedkortet, (se manual for instruksjoner, da dette kan være forskjellig fra hk til hk), og start opp på nytt. Jeg er ikke noe oc'er så jeg kan ikke svare deg på spm. ditt, men vet at hvis du har lyst til å ha tilbake "stock" settings kan du resette cmos/ ta ut batteriet på hk ei stund, eller bare stille tilbake i bios'en Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du har antagelig lidd av overklokket HD via PCI bussen og fått korrupt(e) systemfiler/drivere . Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kanskje brikkene blir varme. Har kjøpt kopper kjøler på brikkene mine. Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 hei problemet var ødlagte filer i C: ... format og alt funket bra nå =) takk for all hjelp Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg