KeEZeR Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Like langt.Og CPU viften er tilkoblet.. her er det tydeligvis noe "annet".. et banalt spørsmål men... er ram brikkene satt på rett plass?? tabba faktisk på den selv igår.. litt småflaut å tabbe på noe så banalt.. men... gjorde at maskinen ikkje funka Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Har du plugget in 12 volten? Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Tipper det er RAM'en som kødder. Twinmos kan være sur på mange hovedkort. Prøv med bare en brikke i og i forskjellige slotter. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Jo, slike feil er fort gjort. Jeg har prøvd sette dem i DIMM 1 og 2, DIMM 3 og 4, og DIMM 1 og 3. + forskjellige kombinasjoner. Alt skal være tilkoblet.. Kan det nå være noe som er uprøvd? Endret 22. januar 2005 av snesoey Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Har du prøvd med bare en brikke? Hvis du har ram fra forrige (?) PC prøv en av dem. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Er kanskje litt off topic her, men: Rart at komplett selger oppgraderingspakke med AMD64 og TwinMOS når det er en kjent sak at disse ikke liker hverandre! Skal ikke forundre meg om dette er on-topic og prob'et ditt er minnet! Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Har prøvd med bare en brikke (begge). Har dessverre ikke annet HW jeg kan feilsøke med (for gammelt/ukompatibelt). Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Er kanskje litt off topic her, men:Rart at komplett selger oppgraderingspakke med AMD64 og TwinMOS når det er en kjent sak at disse ikke liker hverandre! Skal ikke forundre meg om dette er on-topic og prob'et ditt er minnet! Ser at i den pakken jeg bestillte er HK byttet ut med ett annet. Men det kan jo ha den enkle gunn at de gikk tom. Det skulle igjen bare tilsi at andre har den samme pakken som meg - uten problemer. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Prøvd med PCI skjermkort? Kan være noe der og.. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Prøvde ett gammelt Matrox kort - uten hell. Ingen her som har denne pakken? Endret 22. januar 2005 av snesoey Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 There seems to be a problem with the new Abit AV8 motherboard for the socket 939 Athlon64... Etter en god del googling fant jeg denne artikkelen. Ser ut som om jeg må ta en prat med Komplett. Rart om det ikke er andre som har rapportert de samme problemene. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Twinmos-minnet kan være problemet. Mange a64-hk liker de ikke Selv fikk jeg ulelyd da jeg mekka litt i dag fordi jeg hadde glemt molexen til skjermkortet. Har du dobbel-trippelsjekka at alle kabler som skal være i, er i?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå