Andlier Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg har en a4tech optisk mus. Den har to røde LED's. Den ene lyser ut bak og er bare til pynt. Denne hadde jeg tenkt å bytte ut med en blå diode, men en rød og en blå blir litt "halvveis". Er det noe som vet om det funker med blått lys i hoved-LED'en. Eller et sted jeg kan finne ut mer om dette. Musa kostet bare 175,- så jeg kan jo ta sjansen å prøve, men hvis noen har noe svar på dette så hadde det vært fint. [ Denne Melding var redigert av: Andlier på 2002-06-14 21:56 ] Lenke til kommentar
letmein Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg har vert inne på samme tanken sjøl, men har ikke utført dette enda... Har faktisk en LED ligganes, tror faktisk jeg skal gjøre dette siden jeg ikke har noe spes å gjøre akkurat nå... Noe jeg er litt bekymra for er bølgelengda på lyset. Vet ikke helt åssen det er med den IC'n... kansje den er programmert bare for den røde.. men men.. verdt et forsøk... Skal komme med tilbakemelding så fort jeg er ferdig... Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 har en logitec dual optical, den har 2 røde leds under musa.. kan jeg bytte de ut til gule..? LoL :smile:))))) Lenke til kommentar
letmein Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 ermph... Skrudde opp mi Logitech Muse Man og lodda ut LED'n. Stappa i ei blå led som jeg kjøpte fra Elfa for ikke så lenge sia. Det va nå jaffal ei 5mm med "Ljusinten-sitet vid IF=20mA mcd 2700", men andre ord ganske sterk LED. Anode og katoden va riktig. Skrudde sammen og kryssa fingra... heh.. Når jeg stappa den inn, så blinka d lyset oppå musa 2 ganger, så skjedde det ikke mere. prøvde i PS2, men akkurat samme der... Skrudde jæ*** opp igjenn og skulle stappe i den skitne røde igjen. Siden jeg bare har en sliten loddebolt fra #Biltema så egner den seg ikke spesielt godt til dette formålet, den er litt for stor, med andre ord... Jeg ga fa** i å sette den sammen.. hehe.. Mi Logitech Dual Optiske mus er å forbli den beste musa.. :smile: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: letmein på 2002-06-15 00:50 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: letmein på 2002-06-15 00:51 ] Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Kanskje det er best å bare bytte ut den som er til pynt da. Men jeg tror jeg vil prøve den andre også. Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Det skal gå helt fint å skifte dem ut, skal ikke være noen problemer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå