Gå til innhold

Prisfall på mobiler fremover.


T-mac1

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Det jeg egentlig lurer på er om det kommer til å komme nye/bedre mobiltelefoner så telefoner som Sony Ericsson k700i, Nokia 6230 og Samsung D500, uten abonnement, kommer til å falle i pris i hvertfall rundt mars/april måned? :hmm:

 

F. eks:

Sony Ericsson - veil. rundt 2500,- :whistle:

 

Nokia 6230- veil. rundt 2700,- :hrm:

 

Samsung D500 - veil. rundt 4200,- :no:

 

Hjertlig takk til tilbakemeldinger.

 

T-mac1. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobiltelefoner faller sakte men sikkert i pris hele tiden. Dette kan du selv sjekke på prishistorikkskjemaet for de ulike telefonene i prisguiden.

 

 

Hva telefonene kommer til å koste om et par måneder tipper jeg er et par 100,- under det de gjør nå. Maks 400,- mindre.

 

Så på sensommeren, da kommer det til å skje forandringer tenker jeg.

Lenke til kommentar

Nå er det gjerne slik at mobiler ikke blir "kjempebillige", de blir faset ut og ikke i salg lenger. Iallefall er det som oftest slik. Sony Ericsson har faktisk vært litt annerledes på dette punktet, og latt de to gamle toppmoddelene T610 og T630 bli billigtelefoner...men jeg tror ikke dette kommer til å skje med de nye toppmodellene.

 

Grunnen er at SE nå skal lansere telefoner i alle prissjikt, og å da senke prisen på gamle toppmodeller vil senke inntjeninga deres...

Lenke til kommentar

V3 vil også mest sannsynlig falle enda mer i pris opp mot Cebit hvor de vil presentere etterfølgere i flere forskjellige former, men basert på samme design. (flere formtyper mener jeg at de ikke vil bare komme med klapp telefoner som skal være ultratynne og lignende design)

 

-Heiper-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...