Gå til innhold

Gainward 6600GT PCIE eller XFX 6600GT PCIE

ikay

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med og velge grafikkort, skal kjøpe i morgen så jeg takker for svar så fort som muligt!!!

Gainward GeForce 6600GT 128MB 1,6ns PCI-E,"Golden S., Goes Like Hell"(GLH)

ELLER

XFX GeForce 6600GT 128MB GDDR3 PCI-Express, Extreme Gamers Ed., Retail

Hvem skal jeg velge? :roll:

Noen som har erfaringer med AOpen Aelous 6600 GT 128 MB? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke i tvil GAINWARD!!!

Kjørte kortet stabilt med 600 core 1200 minne. Det er rått, tåler veldig mye, men jeg har det bare litt over vanlig spec som igjen er høyere enn andre 6600gt. Kjører på 570core 1172 minne!!!

Kjører i 1280x1024 med full pakke i HL2. Jeg var ATI-fan deluxe, men følte ikke at ATI hadde kortet under 2500,- som var like bra, og jeg angrer ikke et sekund på dette kortet. For meg var det viktig å få med VIVO-funksjonen.

Lykke til...

Lenke til kommentar

Kjørte kortet stabilt med 600 core 1200 minne. Det er rått, tåler veldig mye, men jeg har det bare litt over vanlig spec som igjen er høyere enn andre 6600gt. Kjører på 570core 1172 minne!!!

Kjører i 1280x1024 med full pakke i HL2. Jeg var ATI-fan deluxe, men følte ikke at ATI hadde kortet under 2500,- som var like bra, og jeg angrer ikke et sekund på dette kortet. For meg var det viktig å få med VIVO-funksjonen.

Lykke til...

Noen som vet om AGP utgaven er bra?

Link til Gainward kortet

Lenke til kommentar

Hm... er ikke det kortet mye dyrere da? Har bestilt meg en 550 Intel 775 cpu nå, så skal jeg prøve CPU unlock ratio, og da har jeg en frontbus på 1066mhz, tipper det virker inn på 3dmarkscore, 9195 i 3dmark03 med vanlig 3.2ghz, 1gb minne.

Lenke til kommentar

Lykke til...

Noen som vet om AGP utgaven er bra?

Link til Gainward kortet

Er minimal forskjell på AGP og PCIe utgaven..I hovedsak var AGP versjonen levert med 900 mhz DDR3..men, de fleste leverer over 1 ghz der..Man må nok vente en stund før det blir betydelig forskjell..Jeg har AGP utgaven og er veldig fornøyd med den..De har lykkes med å adoptere 6600 til AGP for å si det sånn.. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...