Cloud Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Update Ting har begynt å skje etter at jeg fikk meg hullbor. Klarte jo selvfølgelig å borre et hull feil (det til venstre), men dytter bare inn en vifte der så ordner det seg. Det andre hullet er til kabler fra PSU (500W'eren) og til hk. Her er de fire hullene jeg har borret i front for å kjøle harddiskene mine. Fronten på kassen som dere sikkert skjønner. På høyre siden er det plass til 2 stk 120mm vifter som skal kjøle radiatoren, venstre er forklart over. Bestemte meg for å kutte litt ned på størrelsen. Det ble rett å slett for stort. Samme som over. Bilde av den "nye og smale" fronten med viftegriller. Første gang jeg har brukt en elektrisk sag dings. Ble ikke så rett og fint, men hvordan det ser ut er ikke så farlig. Funker det så er jeg fornøyd. Fikk leke litt til med den elektriske sagen. Nå var det hull til PSU som stod for tur. I siden er det borret ut hull til en 120mm vifte. Et lite bilde fra siden av kassa. Og til slutt et fint lite bilde av mitt "mekke-rom" (garasjen.) Det som gjenstår nå er å lage hull til PSU nr 2, kjøpe inn maling (skal jobbe på Maxbo imorgen så tar det nok med derifra) og hjul. Håper på å bli ferdig i løpet av et par uker. Har ikke noe pc å tulle med når jeg bygger Endret 28. januar 2005 av Cloud Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Veldig pent, men blir det ikke litt upraktisk med et så stort kabinett? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Du skal vel ikke ha med deg det kabinettet til TG? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Veldig pent er det IKKE Har nesten glipper på ~1cm. Men skal prøve å tette det igjen med et eller annet. Men tror faktisk ikke at det blir såå upraktisk. Masse plass + hjul. Perfekt det Og skal selvfølelig ta det med på tg. Hvis ikke jeg får masse penger av en ukjent beundrer så jeg får kjøpt meg en barebone da. Men har lite tro på det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ser fram til å følge med på byggingen din Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Veldig pent er det IKKE Har nesten glipper på ~1cm. Men skal prøve å tette det igjen med et eller annet. Men tror faktisk ikke at det blir såå upraktisk. Masse plass + hjul. Perfekt det Og skal selvfølelig ta det med på tg. Hvis ikke jeg får masse penger av en ukjent beundrer så jeg får kjøpt meg en barebone da. Men har lite tro på det. Jeg bygger også kabinett, men av den motsatt grunn har chiftec fulltower, og det synes jeg er for stort... så dette blir jo gigantisk i forhold.. skal du bruke det som kaffebord på tg elns? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 najse keep up the good work men jeg synes den vil bli veldig praktisk bord og pc sammen. tips: hvis du kommer til å bruke den litt til bord så lag den tettest mulig. hvis du søler med veske eller noe sånt så godbye pc (kanskje ikke alltid). Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ser du har samme smak som meg i kontor-stol. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Update Har dessverre ikke hatt mulighet til å ta bilder mens jeg har jobbet for min lillesøster dro på teater med digital kameraet. Men fikk knipset et par bilder når hun kom hjem. Har begynt å sette inn litt deler som vifter, radiator, hk feste og lignende. Har fått satt hjul på doningen Nå må jeg bare legge på en skive eller to under noen av skruene til det ene hjulet så alle hjulene har kontakt med bakken samtidig. Fikk endelig montert hk feste. Slitsomt å sage ut hullet til det En liten "close up" på rommet til høyre. Nederst, bakerst kan dere se en rund kloss med enda et par klosser oppå der igjen. Dette er fordi at PSU'en ble stående for høyt opp fra bakken så jeg måtte støtte opp fra undersiden. Har også fått skjært ut hull til PSU nr 2, og skrudd fast platen som den skal stå på. Min litt alternative festeløsning på radiatoren og 2 av 120mm viftene. Men det sitter som støpt så jeg klager ikke jeg. Imorgen håper jeg på å få kuttet ut topp og side plater, og begynt å lakke. Lei av å sitte uten pc min nå. Endret 30. januar 2005 av Cloud Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Tror dette vil ta seg skikkelig bra ut når det er helt svart... Du kan bruke sparkel der det er opperom mellom plankene, elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå