Gå til innhold

Dream Teather beste album?

Skateee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Før like eg Images And Words best, men har gått over til Six Degrees Of Inncer Turbulence.

6752220[/snapback]

Har alltid syns images & words har noen gode enkeltlåter, men aldri vært favoritt..

Den er for oppstykket, liksom som at de bare spilte inn låtene de hadde på den tida.

Mens de senere platene er skikkelig gjennomtenkt, med samme gjennomgangstema i tekstene og musikken. Jeg elsker å oppdage ting som at Six Degrees starter i samme key som outroen på Scenes from a memory.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Scenes var det albummet som fikk meg til å høre på DT, men etterhvert virker det som Awake har tatt førsteplassen, her i huset ihvertfall :) .

Jeg elsker å oppdage ting som at Six Degrees starter i samme key som outroen på Scenes from a memory.

6752260[/snapback]

Håhå, da vil du elske denne siden :cool: .

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Da jeg var ung og dum hørte jeg også masse på DT. :tease: Images and Words står som den beste skiva deres i mine øyne, men spør du meg er A Change of Seasons det feteste gutta har laget, så hvis det kan kalles et album velger jeg det.

Liquid Tension Experiment-skivene overgår alle DT-albumene, og siden det nesten er samme gjengen som står bak dem, bør de også nevnes.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...