B4stian Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvordan burde jeg kjøpe? Den skal brukes til "hobbybruk"... billig så mulig, men ikke så billig at kvaliteten svikter! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kanskje kjøpe noe som er pent brukt? Kan lønne seg hvis du har et stramt busjett! Anbefaler at du da ikke kjøper den usett. Hvilken sykkel har du fra før? Ruller kunne også vært et alternativ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Ruller? Har ingen sykkel fra før av, men er ikke sånn at jeg må ha en billig en, har da penger, men gidder ikke bruke mer enn jeg må på en helt grei en da jeg ikke er pro akkurat... Lenke til kommentar
Winters Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hva er egentlig forskjellen på en spinning sykkel og en magnet sykkel? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Hva er egentlig forskjellen på en spinning sykkel og en magnet sykkel? Vet ikke hva en magnetsykkel er jeg Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Moren min kjøpte en spinningsykkel for 3 dager siden. Den var ganske rimlig (tilubd) - 2500 kroner. God kvalitet og alt. Husker bare ikke hvor den ble kjøpt. Kan si så mye som at det er like god kvalitet på den som de på treningsstudioer... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 http://ego.xxl.no/main_1_pic/http://www.xx...duct_id=1028437 1995 xxl sport Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Vil anbefale klikkpedaler! Siden du ikke har sykkel fra før kan du like godt kjøpe spinningsykkel ja Edit: Magnet- og spinningsykkel er vel det samme ja (tror jeg ). Ruller er noe du kan sette sykkelen din på slik at du kan sykle inne uten å kjøpe en egen sykkel, men det koster også. Har et sett med ruller selv og de kostet 4500,- Ettersom jeg ser at du får spinningsykkel til rundt 2000,- så blir kanskje ruller i dyreste laget. Hvertfall når du ikke har sykkel fra før. Endret 24. januar 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Okey, takk for info. Er den sykkelen the_real_sp33d linker til den best til ca. 2k? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har ikke peiling på hva som er bra av de syklene, men er nok ikke lurt å gå for de billigste modellene! Ser det er en del som koster mye mindre enn denne så denne fungerer nok helt greit. Som sagt så vil jeg anbefale klikkpedaler, kanskje få lånt et eller annet slik at du kan prøve det og teste hvordan det er. Blir kanskje litt dyrere hvis du skal ha det da, får vel klikkpedaler i løs vekt (for terrrengsykkel) fra 500,-og oppover.. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Om du bor i nærheten av xxl så kan du jo reise ned å teste den... Jeg har tråkka litt på den, og den virker grei :-) \\Sp33D Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Det blir vel ca. 2000 kr. som skal brukes... kanskje jeg går for den hos xxl, men vil gjerne vite litt mer om dem enn bare det lille som står der. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Gå deg en tur, se innom ulike butikker og snakk med folka du treffer der. De har som regel mye godt og si om det de selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå