Smooth Ceiling Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Dette problemet gjelder ikke meg, men en bekjent. Han har en PC med Windows 98. Han har laget en backup av en DVD film, og fortalte meg at selv etter at han slettet filen(e) på 3-4GB, virker det som de fremdeles er i systemet. Jeg ba ham sjekke og tømme papirkurven, hvilket han har gjort (må jo alltid sjekke da jeg ikke vet hans kunnskapsnivå). Any ideas? Han har også tømt temporary files foldere. Han nevnte at han hadde brukt programmet 1clicDVD eller Magnic Ripper (fant det ikke ved søk med Google, han var ikke sikker selv heller), og har visst slitt lenge med å få fjernet denne filen(e). På forhånd takk. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Sikkert et problem med selve operativsystemet. Gamle windowsversjoner har problemer med store filer Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg tipset ham om Tuneup Utilities 2004, og det fjernet visst noen problemer han hadde med bl.a. CrediMail, men problemet med den backupen som ikke vil forsvinne på tross av at han slettet det, gjenstår. Tror jeg skal be ham formattere. Han har en annen HD på 120GB, så jeg ser ikke problemet egentlig da han jo bare kan føre over dataene han har bruk for fra den på 10GB. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå