Gå til innhold

WINDOWS XP...FOLDER OPTIONS BORTE!!!

protom

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og plages....

Jeg vil gjerne se alle filer som ligger i C: men folder options er borte.... Den ligger ikke under "tools" den er søkk vekk..

Hvordan skal jeg få den fram?

Kan jeg forandere det andre plasser?

Kjører Windows XP PRO

Takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-17 11:29, Kjetil Lura skrev:

Hoppesagåsa

win xp er et veldig bra produkt,er bare du som ikke kan bruke det enda og det gjelder vel de fleste,xp er jo nytt os,det tar tid å lære et nytt os.

Kjetil

Den var nok tiltenkt meg protom. Men jeg har opplevd flere merkelige ting med XP som jeg ikke har opplevd ia andre OS. Ja, XP er ganske nytt for meg, men ofte er det ikke min begrensede erfaring som er skyld i problemene. Jeg har opplevd at adminkonto forsvinner, cd-rom forsvinner, maskinen låser seg under surfing, o.l, et utall blåskjermer med kryptiske meldinger (de skal visst nok ikke eksistere i XP, men sans mine ord: det gjør de). Særlig explorer har i irritert meg. Den har en tendens til å henge seg. Så går det ca 10 sekunder og en feilmelding dukker opp med forspørsel om jeg vil sende rapport til MS.

Jeg gjentar, slik var det ikke under 2000 (på samme maskin som jeg bruker nå). Ikke har jeg tuklet med masse drivere og programmer slik at det gjør systemet ustabilt heller. Det er ikke til å stikke under stolen at enkelt sliter med XP. Og det har ikke nødvendigvis noe med generell datakunnskap å gjøre. I kampanjefilmene skryter jo MS forøvrig uhemmet av hvor mye enklere alt har blitt, slik at ALLE kan bruke XP.

Selvsagt er det masse flott med XP også. Det er ikke for ingeting at jeg fremdeles gir den en sjanse. Har akkurat reinstallert systemet, så får vi se hvordan det går. Men jeg er ikke overrasket over at mappene dine blir borte protom!

[ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-06-17 23:48 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...