Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Noen som kan finne deler som kjøler dette bra: -AMD XP -GeForce FX 5700 Ultra ? Trenger alt. 2 stk vannblokk, slanger, radiator, beholder(kan kanskje lage sjøl) og pumpe. Har bare et spørsmål også: -Bråker pumpene, eller er de nesten lydløse? edit: Endre emnetittelen til noe bedre Endret 22. januar 2005 av Slettet-nQdjz0 Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Har du prøvd selv, eller... Forumet er til for at vi skal hjelpe hverandre, men ikke alle gidder å hjelpe folk som ikke ser ut til å ha prøvd litt på egen hånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 har lest litt rundt nå og har dette foreløpig: Danger Den TDX Eheim 1048 Black Ice Extreme II Kanskje jeg tar III hvis den er mye bedre Noen tips til GPU blokk? Gainward GeForce FX 5700 Ultra. Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Kommer seg... Etter det jeg kan se er det kvalitetsdeler det der Har du sjekket om du har fire festehull på hovedkortet til CPU-blokken? Håper du får et tips av noen som har peil på det skjermkortet Har lest noe om modding av pumper for å få dem til å gå stillere. Var det ikke noe med Eheim-modd, mon tro Husker ikke om det gjelder denne, men let og du vil finne Endret 22. januar 2005 av OogaBooga Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Denne blokka tror jeg passer, du kan se om festene stemmer sånn noenlunde så er du sikker. Den yter sikkert godt også, har ikke testet den så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ser ut som om den passer ja Men har bestemt meg for stille vifter istedenfor på grunn av at jeg ikke vil modde kabinettet mitt og må spare penger til lappen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå