Kenny000 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 De har mange kule t-skjorter. Har sett en som sdet står: "one of us is thinking about sex... ok it's me!" Lenke til kommentar
hainz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vel det er ikke bare fcuk som har ordspill mener jeg! cubus lissom er det bare meg eller tenker alle CUKUS? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vel det er ikke bare fcuk som har ordspill mener jeg!cubus lissom er det bare meg eller tenker alle CUKUS? Det er bare deg... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kjent merke, men jeg tenker fuck når jeg ser det jeg også... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vel det er ikke bare fcuk som har ordspill mener jeg!cubus lissom er det bare meg eller tenker alle CUKUS? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vel det er ikke bare fcuk som har ordspill mener jeg!cubus lissom er det bare meg eller tenker alle CUKUS? Tror du er ganske alene der! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vi får satse på at det bare var et forsøk på å være morsom. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vi får satse på at det bare var et forsøk på å være morsom. Yep, vi får det. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) french connection united kingdom tror jeg det betyr Fullt mulig... Da jeg var i england solgte alle fcuk parfymer. EDIT: Broren min (som ikke er så god i engelsk) sto å pekte på parfyme flasker og ropte "FUCK! Se mamma! Det står fuck!". LoL ^^ Endret 24. januar 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå