DraZeN Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Var på parfymeriet idag, og fant en parfyme som sikkert lukter kjempegodt. :!: Lenke til kommentar
big lebowsky Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det der er da et ganske kjent kosmetikk-merke, er det ikke? Èn ting jeg lurer litt på er hvordan man uttaler det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det er vel egentlig et ordspill, er det ikke? Tror de har tenkt på fuck når de har valgt navn. Mener å ha hørt noe om det der. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 french connection united kingdom tror jeg det betyr Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 stemmer det. De fører klær også. Dyrt merke Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Èn ting jeg lurer litt på er hvordan man uttaler det? "eff-see-you-kay" Slik uttalte iallefall dama i reklamen på TV det, så jeg regner med hun har rett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 french connection united kingdom tror jeg det betyr Riktig. Og ja, Darkness har rett, det er ikke snakk om cubus-klær. Slik uttalte iallefall dama i reklamen på TV det, så jeg regner med hun har rett. Reklame for FCUK på norsk TV? Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 stemmer det. De fører klær også. Dyrt merke Ja, har en caps der det står fcuk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 french connection united kingdom tror jeg det betyr mulig at det er forkortningen... Men eg tror neppe det tilfeldig at det ligner på et ord... Parfyme har jo med 'attration' som igjen har med 'fcuk' å¨gjøre Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 fcuk er en god parfyme. har herreversjonen her i hylla mi. har forøvrig også en fcuk-skjorte som ble kjøpt i london i sin tid.. en skikkelig godskjorte. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) De fører klær også. Dyrt merke Er ikke så utrolig dyrt i forhold til visse andre merker. Har to gensere som kostet €40 og €60, og det er jo *ikke så ille. Edit: Glemte et ord Endret 22. januar 2005 av Jerre Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 De fører klær også. Dyrt merke Er ikke så utrolig dyrt i forhold til visse andre merker. Har to gensere som kostet €40 og €60, og det er jo så ille. Er et normalt merke, men ikke akkurat Cubus. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Reklame for FCUK på norsk TV? En utenlandsk kanal på parabolen, om jeg ikke husker helt feil. Er en stund (uker siden) jeg så den reklamen, men bet meg merke i den på grunn av dama. Kan også ha vært en norsk TV-kanal for det jeg vet. Er vel ikke akkurat slikt man går rundt å husker så veldig godt på. Hehe. Endret 22. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hahahaha!! er det et seriøst merke? Trodde det var noe fjortisser gikk rundt med fordi det var fuck forvrengt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Klarer fortsatt ikke lese det som annet enn fuck, jeg. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Klarer fortsatt ikke lese det som annet enn fuck, jeg. kanskje du trenger: ? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg liker det merket der, jeg. Har noen t-skjorter og litt stæsj. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg luktet på Fcuk for him og Fcuk for her.... Kjempe bra! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg luktet på Fcuk for him og Fcuk for her.... Kjempe bra! Det står jo ikke Fcuk for her og Fcuk for him det står Fcuk him og Fcuk her! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg luktet på Fcuk for him og Fcuk for her.... Kjempe bra! Det står jo ikke Fcuk for her og Fcuk for him det står Fcuk him og Fcuk her! jaja... sikkert Var i sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå