_Vesla_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Pcen min bruker så sinnsykt lang tid på å avslutte windows.. den står drit lenge på [AVslutter windows] teksetn.. har omtrent gjort det samme som denne fyren http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=365729 men sliter med det enda!! tilåmed rett etter en total formater.. bytte til NTFS attpåtil =) enda bruker den lang tid! anyone`? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 prøv å scanne for ad awares Lenke til kommentar
_Vesla_ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 har temmelig mange rydde progs på Pcen som jeg kjører mye,, spybots, adawere, og avansert defrag.. men saken er jo at det er samme greiene etter en formatering da er jo harddisken helt tom for allt annet en windows!! håper det er harddisken min som er sliten.. så ikke det er en forbannelse over PCEn hehe=) Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 ingen kan svare deg gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå