_ducktales_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Dette er nok helt sikkert bare en bagatell.. men jeg lurer bare intenst på hva det er.. Når jeg fikk maskinen min så var det en XP2000 når jeg slo av win XP så blinket den bare når teksten "windows avslutter" kom.. men etter et års tid begynte den å stå "windows avslutter" i omtrent et minutt før den slo seg av.. Var sikker på at det var mye rot på maskien så jeg formaterte:) men var faktisk det samme etterpå.. idag har jeg oppgradert cpu, og HK. men er fortsatt like treig Kan det være harddisken som begynner å bli sliten? det er en 80GB westrn digital 8mb cache. Lenke til kommentar
_Vesla_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Sliter med det selv jeg Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 da for vi begge nytte av svaret vi får=) Lenke til kommentar
mli Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hvis ikke det er hovedkort, prosessor eller softwaren det er noe galt med ville jeg gjette på harddisk eller minne. (kan jo være mye annet). prøv med noen andre komponenter. ville også prøvd å koble ut alt unødvendig. (netverkskort, cd\dvd spiller, diskettstasjon osv. noen ganger kan det være ulogiske og absurde feil. har selv erfart dette) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 http://www.activewin.com/winxp/tips/index.shtml Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Brudd på tre-ords-regelen, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg