Gå til innhold

Hva er/var din dårligste mobilinvestering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. kjøpte først 8310 men senere kjøpte igjen den samme modellen, fordi den første ikke hadde snowboard spillet, og fordi den andre var i hvit :p

 

2. hadde bilder og "private" filmer av dama på mobilen, dummeste var å legge igjen mobilen skolebordet da jeg skulle ut å røyke. :whistle:

Endret av Ohny
Lenke til kommentar
Var jo helt vill mobil på den tida da, får trøste meg med det :D

Du får trøste deg med at det i det minste var moro å leke med "Matrix-lokket" og tennis spillet. :p

 

Min dårligste må være da jeg kjøpte en Siemens SL45 på Qxl for 2200 kroner i sin tid. Den nektet å lagre telefonlisten andre steder enn på sim-kortet, minnekortet kunne ikke brukes til annet enn mp3'er av en eller annen dum feil. Flere ganger i timen slo den seg av eller påstod at sim-kortet ikke stod i.

 

Selgeren var jo såklart en kjeltring som mente at alt var min feil og at han ikke ville diskutere med folk som hadde ødela telefonene hans.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Hmm, i forholdt til mange andre her, innser jeg at jeg ikke har hatt så mange tabber ang. mobiler.

Når jeg ser tilbake nå, var vel 5510 et litt dumt kjøp, men jeg syntes jo den var kul på den tida...! :w00t:

 

Værst er det med søstera mi, som hadde to måneder etter hverandre med 2000 kr på hver regning. (Rett etter at hun hadde fått T610, da var det kult med bilder av Usher og selvfølgelig ringetoner :ermm: :!: )

Lenke til kommentar

Morsomt emne! Hehe... Mitt dårligste kjøp må være en Benefon IO. Jeg bare MÅTTE ha den fordi den visstnok hadde suverent best signalstyrke kontra andre mobiler på den tiden. Betalte 3000,- for denne mursteinen av en telefon. Hadde den en uke før jeg oppdaget at den ikke hadde en døyt bedre mottaksforhold enn andre telefoner, pluss at den var en skikkelig STYGG og DÅRLIG telefon. :lol: Bytta inn den i en slank og lekker (på den tiden) 6110 som tilfeldigvis kostet nøyaktig det samme (heldigvis). :cool:

 

Det værste var at Benefon'en var svært vanskelig å få tak i, styrte en masse for å i det hele tatt klare å få tak i et eksemplar. Fikk en kompis til å gjøre ærend med å hente den i en butikk laaangt borte bare fordi jeg MÅTTE ha den, og så byttet jeg den ut etter èn uke fordi den var så elendig... Så det er DEFINITIVT mitt værste mobilkjøp!! :yes:

 

Ellers har jeg bare gjort gode kjøp, har hatt ganske mange forskjellige telefoner... Venter nå på E720 fra Samsung (D500 i klapp-format), som skal avløse min godt brukte E700 :)

Lenke til kommentar

Mitt dårligste mobil kjøp må være Nokia 7110. Betalte riktig nok "bare" 4500,- for den. Men maken til møkk telefon skal du lete lengere etter! Den var inne til reperasjon 7 ganger! :wallbash:

Etter et år med plager byttet jeg den i en ny 6210 hos butikken jeg kjøpte den. Ikke at det ble noe bedre, den telefonen var inne på verksted 5 ganger. Ble lei av å krangle med butikken så jeg kjøpte en "ødelagt" 6310 hos en kompis for 200,-, eneste som måtte gjøres var å skru den opp og rense den, hadde vært en tur ned i et øl glass. Fungerte faktisk i nesten 2 år.

Etter det sverget jeg at det ALDRI mer skulle bli Nokia. Så valget havnet på en Samsung E700, et av mine bedre mobilkjøpt :love:

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke kalle det dumt, men kjøpte meg heller en splitter ny sx1 istedenfor å levere den gamle inn til reperasjon, noe som ville blitt mye billigere. Men orket ikke vente på verksted og slikt. Vel verdt det for en så bra telefon :!:

Endret av Champ
Lenke til kommentar

Mitt dårligste mobilkjøp må være motorola startac (husker ikke åssen nummer...) for ca. 4 år siden. Kjøpte den "billig", brukt. Synes den var stilig med slimbatteriet.

Vel... slimbatteriet varte nesten en dag... NESTEN EN DAG!

Det andre batteriet gjorde den stor og stygg og klumpete.

Ellers, hadde den ut-trekkbar antenne, noe som selvfølgelig måtte knekke, og en sim-kortløsning som gjorde at det kom støv inn til de søte pinnene som ordner kontakt med simkortet, og ergo gjorde at jeg et par ganger om dagen fikk "Sett inn sim".

 

Når man i tillegg tar med 2 linjers display, og manglende mulighet for å bla i telefonboken for å sette inn mottaker ved sending av sms (man måtte pugge telefonnummerene til vennene sine ass!), så har man en telefon som er skikkelig konge på haugen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...