Gå til innhold

Hva er/var din dårligste mobilinvestering?


Anbefalte innlegg

Som overskriften sier.. Hva er det dummeste du har brukt penger på i forbindelse med mobilbruken din?

 

 

- Var du en av de som betalte 15 000,- for å være førstemann med Nokia 7110?

 

- Har du pølsefingre og Samsung E800?

 

- Fikk du inkassokrav etter å ha blitt litt for ivrig med å stemme fram Idol-Gaute?

 

 

Fortell det her!

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En gang kjøpte jeg et javaspill, men det ble ikke lagt inn fordi telefonen ikke støttet spillet. Sto ikke noe om det på sia..!! Jeg sjekket hvor mye jeg hadde brukt på abbonomentet og det hadde ikke blitt ikke trekt noen penger. Så jeg prøvde på mange andre spill helt til jeg var oppe i 37 forsøk, den totale sum av 1110. (37*30). Det kom på fakturaen, men heldigvis etter om og men fikk jeg lov til å bare betale for et spill :w00t: !! Heldig!!! :yes:

 

Snille java-mannen :love:

Lenke til kommentar
Sendte bilder fra mobilen til PC'en via Email. Kontant-kort, GPRS, ett bilde, 50 kb, 50 kroner! Syke priser.

Når ble prisen 1,- krone pr. KB ? Prisen til Telenor er faktisk 0,019,- øre pr. KB.

NetCom har vel de dyreste GPRS prisene på markedet. Men de har ikke 1 krone pr. KB iallefall!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en se z600 til 4000kr og etter 2 måneder ble jeg lei av den. Men så fikk jeg en nokia 3650 som var en god del bedre, men snart er det Samsung D500 som er tingen :w00t:

 

Før alt det der kjøpte jeg også en nokia 3510i for 1800kr..... Mitt dårligste kjøp siden den koster bare 350kr nå.

 

edit av Arehei: Fjernet dobbeltpost.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

LG L1100

Den hadde 400 kb plass til foto. Den har VGA-kamera, og da holdt det til 8-9 bilder. Selger trodde den hadde mye mer, og jeg fikk sjokk da jeg testet den etter kjøp. Den kostet nærmere 3000 kr uten abonnement, men takket være et utmerket kundeforhold, fikk jeg levere den tilbake og fikk pengene tilbake.

 

Philips 855

Den hadde ikke softtaster, og det var et styr å venne seg til menyene. Dessuten var skjermene ikke noe å rope hurra for, og når jeg så så den i mørket, sivet det godt med lys ut på siden, der det skulle vært tett. Slikt inviterer støv å trenge inn. Solgt.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Angrer litt på at jeg kjøpte Qtec 2020. Selve saken er jo dritfet, men når en av hovedårsakene til at jeg kjøpte den var å bruke den som MP3 spiller kan dere jo tenke dere hvor gøy det var når den

- ikke klarer å lese 1GB SD-kortet mitt (fungerer i alle andre enheter...)

- ikke har vanlig lydutgang slik som normale PDA'er...

 

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...