McBitch Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Jeg har akkurat fått half life (1) og vil spille cs, men trenger å oppgradere. Noen som vet hvor jeg kan finne en oppgradering? Endret 23. januar 2005 av stakan Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har akkurat fått half life (1) og vil spille cs, men trenger å oppgradere. Noen som vet hvor jeg kan finne en oppgradering? last ned Steam Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) ja, gjorde det akkurat.. Har registrert meg og allting, men det har ikke kommet opp noe oppgraderings rute eller noe. Også kommer jeg meg ikke inn på noen servere. Endret 22. januar 2005 av stakan Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Da skal det gå ganske så automatisk når du starter opp steam... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Må vel ikke restarte pcen? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kansje prøve det? Skader ikke... Gjør det du får beskjed om du Dobbeltklikk på Counter Strike så begynner steam å automatisk laste ned CS Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 No har jeg greid å innstallere spillet, bots steam og allting, men når jeg prøver å komme meg inn på en server for å spille over nett kommer denne ruten (se bildet) opp og spillet lukkes. Noen som vet hva som kan være grunnen? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) den meldingen pleierå komme hvis du plutselig mister internetten, prøv å reinnstaller steam....tar bare 10 min edit: eller evt. slett botene, de kan være problemet, og hva skal du med boter? Endret 23. januar 2005 av Hetland Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 CS-spillene har sin egen kategori. Tråden er nå flyttet dit. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Nå slettet jeg botene og da klarte jeg å spille... en gang!Når jeg prøver å komme meg inn på en server igjen skjer det samme gamle Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 har du sjekka at du har evt brannvegger riktig satt opp? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) har du sjekka at du har evt brannvegger riktig satt opp? Hvordan sjekker jeg det da? Edit: Jeg har klart å komme meg inn på en server ca 3 ganger... De andre 40 gangene klikker det bare. Jeg har visst ingen brannmur aktivert Endret 23. januar 2005 av stakan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå