spetter Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Cooler Master Stacker kabinettet !! Har forstått at det kun finnes en utgave av stacker, kun versjon "STC-T01" Komplett oppfører kabinettet som miditower, mens netshop oppfører det som maxi/fulltower Hva går dette kabinettet egentlig under, hva stemmer ? Jeg er på jakt etter et nytt bra maxi/fulltower (kvalitet legger jeg vekt på) Endret 22. januar 2005 av spetter Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Med sine 12 5.25"-brønner er det nok å regne som fulltower, selv om jeg ikke vet om de "offisielle" definisjonene går på plass eller høyde. Det er ikke like høyt som et tradisjonelt fulltower. Du har plass til mye stæsj i det, for å si det sånn. Det er fenomenalt til vannkjøling. Endret 22. januar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg må vel slenge meg på Rikky sin påstand der Høyden til et litt høyt miditower, men en god del dypere, og utrolig smarte løsninger som gjør at det kan være for et fulltower å regne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå