Wrath of The Duck Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hei! Skal sette inn en vifte i plexi vinduet mitt, lurer på hva jeg skal bruke for å "kutte" plexi'n med. Sliter litt akkurat der. Er en 120mm vifte. Har ikke stikksag. noe jeg tenkte kunne funke. Men kan spørre div onkler og kjente. Kan det gå med stikksag? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Tror det går med stikksag, men hullsag er nok det beste. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Hullsag? Har å tenkt på Hullbor eller hva det var igjen. Den som du lager rundinger med, hvis du skjønner? Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ja..hullbor funka hos meg... bare å holde den rolig mens du borrer =) stikksag fungere også =) <Nudle> Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Dremel eller Cotech multiverktøy =D Bare kjøp en ordentlig kappeskive.. Diamant eller hva det nå heter! Se på Clas Ohlson Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Tegn en sirkel, bor et hull innafor sirkelen. Og sag ut med et baufil blad. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Bruk hullsag. Det blir MYE penere da Husk skikkelig maskering. Lenke til kommentar
2r Erik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 vist du maskera godt å brukert ei stikk sag som sikkert nokken kjente av dj he. bruk ett fint blad å ikkje grovt så funka d vilt.. men du må selvsagt børre høl først vist du ska bynd mitt i plex'n. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Jobben er nå gjort. Takker for alle gode forslag Tusen takk EDIT: Brukte stikksag, med diamantblad Endret 23. januar 2005 av Wrath of The Duck Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 blei de fint då? bilder? hehe Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 hmm... ble en del striper siden underlaget ikke var helt bra, men ellers ble det ikke så dumt. Skal gå over med sandpapir for å jevne det ut litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå