Gå til innhold

Vannkjølt ram?

Anbefalte innlegg

Lurer på om det finnes noe system for å vannkjøle rambrikkene?

Hadde vært kult :grin:

Og en ting til, om jeg skal kjøle cpu, gpu og nortbridge, burde vannet gå til cpu først, så gpu, så nortbridge ellerno?

Noen som har kjøling på alt?

(fant ut at thread'n er under feil emne, sorry)

Prøve med vannkjøling kanskje?

*fram med drill og sag*

[ Denne Melding var redigert av: |Flame| på 2002-06-14 21:16 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yummy :smile:

Ble mer snakk om kategori enn svar på spørsmålet :razz:

Passer sikkert i begge kategoriene, ferdig med det.

Prøve med vannkjøling kanskje?

*fram med drill og sag*

[ Denne Melding var redigert av: |Flame| på 2002-06-15 09:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-15 09:55, Bøgge Bakken skrev:

Kan ikke vi vanlige folk bare blåse hvor den er plassert da, moderator flytter den vis den ikke passer.

Da kommer ikke forumet til å holde åpent så lenge.

Moderator flytter IKKE, gjentar IKKE, poster lengre. Dere får værs' go' ordne det selv - det framgår av den siden der dere oppretter ny tråd.

Feilpostede meldinger stenges. Så enkelt er det. Notoriske feilpostere blir utestengt i 14 dager med beskjed om å skjerpe seg. Nytter heller ikke det er det goodbye, sweet sixteen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-15 11:29, yummy skrev:

Quote:

Den 2002-06-15 09:55, Bøgge Bakken skrev:

Kan ikke vi vanlige folk bare blåse hvor den er plassert da, moderator flytter den vis den ikke passer.

Da kommer ikke forumet til å holde åpent så lenge.

Moderator flytter IKKE, gjentar IKKE, poster lengre. Dere får værs' go' ordne det selv - det framgår av den siden der dere oppretter ny tråd.

Feilpostede meldinger stenges. Så enkelt er det. Notoriske feilpostere blir utestengt i 14 dager med beskjed om å skjerpe seg. Nytter heller ikke det er det goodbye, sweet sixteen.

Leser man det bokstavlig så blir det feil (Min skyld). Det jeg mener at folk ikke trenger og "hisse" seg opp fordi en har lagt den i overklokking generelt istedenfor kjølere. I dette tilfelle passer det i begge kategorier og trenger ikke folk og hisse jeg opp.

Greit nok at folk regater når noen poster "hvorfor går ikke vifta mi rundt i nyheter, men dette tilfelle så er det samme om den ligger i overklokking generelt eller kjølere. btw, når blir forumet reorganisert. Nærmer seg slutten på skoleåret :smile:

Lenke til kommentar

Tror ikke det ville hjelpe stort å ha vannkjøling på ram, den lager tross alt ikke stort av varme. (Jeg har sett sjappe som solgte det). Hvis du derimot har noen små peltier elementer på ram brikkene, så kunne resultatet blitt et ganske annet. Med bare vannkjøling ville vel kanskje temp. blitt redusert med 2-4 grader, med peltier elementer blir det kanskje 20 grader..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...