Gå til innhold

Reklame om Pringles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe... Kan virke som du har meldt deg inn i reklameselskap... Altså du mottar betaling mot å ta imot meldinger! De benytter i hvert fall det nummeret! Dersom du er medlem der, bør du bare melde deg ut for å bli kvitt reklamemeldinger... Dersom du ikke er medlem der, så aner jeg ikke hva du kan gjøre... Kan jo alltid være at noen har lånt telefonen din og sendt inn melding fra den for å verve deg, og da tjene penger på deg (uten ditt samtykke)...

Endret av Plaffen
Lenke til kommentar

Hvis det var ###### du tenkte på, så har jeg ikke meldt meg inn der. Er det noen andre lignende selskaper da? Benytter ikke ###### nr 1963, mens dette var 1966... Det stod at jeg hadde blitt trukket ut til å delta i en konkurranse der jeg kunne vinne premier for opptil 300000 kroner, måtte bare sende eim ldeing først med PRINGLE til 1966.... Skulle vært skuddpremie på slike folk!

Lenke til kommentar

Jo, tror dem benytter 1963 til verving... Men reklamemeldingene kommer fra 1966...

 

Gå inn på siden deres da, og skriv inn nummeret ditt, og trykk på "mistet passord" (om den funskjonen finnes)... Da finner du fort ut om du er meldt inn der! :)

Endret av Plaffen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...