Gå til innhold

Fjerne Operatørlogoen på en Nokia 2650?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2650, eyh?

Koffertmobil.. Ville satsa på noe bedre jeg, men..

Operatørlogoer er noe man må bytte ut i displayinnstillingene..

Er du ny med nokia er det ikke er det ikke noe å skamme seg over hvis man ikke klarer det.. Men har du hatt nokia med fargeskjerm før derimot.. :nei:

Lenke til kommentar

har en fil her som heter transparent.gif som funka på min siemens s65. vet ikke om det funker på andre mobiler

EDIT: nå som bildet er opplastet har jeg nå en direkte link til det. skriv http://forum.hardware.no/uploads/post-19-1106409777.gif inn på wapleseren din og last det ned (Ja, det er meningen at du ikke skal kunne se noe :p ) deretter vet jeg ikke mer hva du skal gjøre, fordi jeg kjenner ikke til nokia 2650. regner med at du må gå inn på display-instillinger osv elrns

post-19-1106409777_thumb.gif

Endret av yeahdude
Lenke til kommentar
Man må vel bestille en blan logo. ;)

Mener du kan sende: SHLOGO blank til 1968

"ukjent kodeord" fikk jeg på den

og når jeg går inn på "operatør logo" i display instillinger får jeg bare beskjed om "Ingen logo i telefon minnet" ikke no valg lissom

Endret av OleRavny
Lenke til kommentar
Send LOGO BLANK til 1961.

Pris: kr 10,00.

Fra boomi.no eller noe.

Det som er i veien med det er at på noen telefoner forsvinner ikke logoen, men blir bare erstattet med et hvitt felt som overlapper bakgrunnsbildet...

På enkelte nokiatelefoner kan man skru bakgrunnsbilet av/på, men stort sett får man feilmeldingen OleRavny fikk...

Lenke til kommentar

Precisly!

Du må nok bestille deg en tøff logo eller bare la det stå Telenor eller NetCom eller hva du nå har..

Mitt tips: skaff et bakgrunnsbilde som er svart i feltet der logoen står! F.eks: flammer! De kan bue seg rundt kantene så og øverst så du ser målerne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...