Samael Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det var en vits fra Simpsons, det var ikke seriøst ment da . Barnehagen my ass, jeg går på første videregående og jeg er demonolog og mytolog, så barnslig til Tartarus (synes det er mer barnslig å drikke seg full å gå etter damer hele tiden, som de fleste andre på min alder gjør, ikke deg da H-J ). Lenke til kommentar
Magus Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det var en vits fra Simpsons, det var ikke seriøst ment da . Barnehagen my ass, jeg går på første videregående og jeg er demonolog og mytolog, så barnslig til Tartarus (synes det er mer barnslig å drikke seg full å gå etter damer hele tiden, som de fleste andre på min alder gjør, ikke deg da H-J ). Isåfall er jeg imponert... åssen funker det å være demonolog og mytolog når man går i første? Jeg går også i første og har enda ikke fått noen tilbud om jobb som hverken demonolog eller mytolog. Lenke til kommentar
Samael Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Eh, å være demonolog og mytolog innebærer ikke å ha en jobb jobb, men det er fulltids "stilling". Det er nærmest jobben min da, eneste er at jeg ikke får betalt for det . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg syntes du har gjort en kankandes jobb, Samael! Du tok kansje litt av noen steder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Klarte å lån til meg DMC 1 og 2! blir mye spilling fremmover. skal se om jeg får tag på DMC 3 og. Lenke til kommentar
Samael Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg syntes du har gjort en kankandes jobb, Samael!Du tok kansje litt av noen steder. --- Klarte å lån til meg DMC 1 og 2! blir mye spilling fremmover. skal se om jeg får tag på DMC 3 og. I "jobb" så mener jeg å være demonolog og mytolog, ingenting med dette topic'et å gjøre(bare sier det ). Men takk da. Men jeg tar jo av når 'ingen' er på min side da. --- Flink gutt da, DMC1 er en sann perle, gled deg til fighten mot hovedbossen, da tar det av . . . SATAN!!!! Og angående DMC2, ikke hør på hva folk sier om det, det var en lamm etterfølger etter DMC1 , men som spill i seg selv er det ikke så værst(og til red flame; hvordan kan DMC3 være hypet når 2'ern var en sånn skuffelse som det var, men det fikk 7/10, så DMC3 en 8/10, sann ultimat BS ), historien hadde mye potensiale, men det lave fokuset på det var dumt, og andre ting. Gled deg til DMC3, det er den perfekte blanding av det beste fra begge spillene . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg syntes du har gjort en kankandes jobb, Samael!Du tok kansje litt av noen steder. --- Klarte å lån til meg DMC 1 og 2! blir mye spilling fremmover. skal se om jeg får tag på DMC 3 og. I "jobb" så mener jeg å være demonolog og mytolog, ingenting med dette topic'et å gjøre(bare sier det ). Men takk da. Men jeg tar jo av når 'ingen' er på min side da. --- Flink gutt da, DMC1 er en sann perle, gled deg til fighten mot hovedbossen, da tar det av . . . SATAN!!!! Og angående DMC2, ikke hør på hva folk sier om det, det var en lamm etterfølger etter DMC1 , men som spill i seg selv er det ikke så værst(og til red flame; hvordan kan DMC3 være hypet når 2'ern var en sånn skuffelse som det var, men det fikk 7/10, så DMC3 en 8/10, sann ultimat BS ), historien hadde mye potensiale, men det lave fokuset på det var dumt, og andre ting. Gled deg til DMC3, det er den perfekte blanding av det beste fra begge spillene . Jeg stresser litt...spiller på normal nå, men tror jeg før eller senere må ned til easy hvis bossbattlsene fortsetter slik...klarer ikke han første demonen som ligner et menneske...etter flamme-skorpionen. Har ikke prøvd 2'ern men folk jeg kjenner sier 1'eren var gøyere...3'eren har jeg ike fått tak i enda..kjøper kansje når jeg er ferdi med de andre Lenke til kommentar
Magus Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 1'ern er helt klart bedre enn 2'ern. Personlig synes jeg ikke 2'ern var noe bra i det hele tatt. Venter spent på God of War nå! Lenke til kommentar
Samael Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg stresser litt...spiller på normal nå, men tror jeg før eller senere må ned til easy hvis bossbattlsene fortsetter slik...klarer ikke han første demonen som ligner et menneske...etter flamme-skorpionen. Har ikke prøvd 2'ern men folk jeg kjenner sier 1'eren var gøyere...3'eren har jeg ike fått tak i enda..kjøper kansje når jeg er ferdi med de andre Ja, du må nok øve inn noen strategier for hver bossfight. Ja, Nelo Angelo er vanskelig da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg stresser litt...spiller på normal nå, men tror jeg før eller senere må ned til easy hvis bossbattlsene fortsetter slik...klarer ikke han første demonen som ligner et menneske...etter flamme-skorpionen. Har ikke prøvd 2'ern men folk jeg kjenner sier 1'eren var gøyere...3'eren har jeg ike fått tak i enda..kjøper kansje når jeg er ferdi med de andre Ja, du må nok øve inn noen strategier for hver bossfight. Ja, Nelo Angelo er vanskelig da. Tok han for en ca 2 min siden...ikke så vanskelig når jeg kom inn i det..bare vite hna han gjør og når man skal hoppe, andgripe, skyte ect..funker fett Lenke til kommentar
Samael Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 ^Nei det er bare å øve inn strategier å så går det bedre med fightene, du bør spesielt øve inn strategier til bossene mot slutten av spillet, DA må du være strategisk. Lenke til kommentar
Samael Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Første footage fra Devil May Cry 4 er blitt visst, CHHHAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! Det er til PS3(selvfølgelig), og Dante er tilbake i form. En ny DMC2 my ass, det ser sinnsykt fett ut, Ninja Gaiden dra hjem og vogg, og Satan skriv ditt testamente, Dante skal overta Helvete og Verden nå!!! Devil May Cry 4 Endret 17. mai 2005 av Samael Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Første footage fra Devil May Cry 4 er blitt visst, CHHHAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!Det er til PS3(selvfølgelig), og Dante er tilbake i form. En ny DMC2 my ass, det ser sinnsykt fett ut, Ninja Gaiden dra hjem og vogg, og Satan skriv ditt testamente, Dante skal overta Helvete og Verden nå!!! Devil May Cry 4 Det var jo footage der fra Devil May Cry (1) Lenke til kommentar
Samael Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Første footage fra Devil May Cry 4 er blitt visst, CHHHAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!Det er til PS3(selvfølgelig), og Dante er tilbake i form. En ny DMC2 my ass, det ser sinnsykt fett ut, Ninja Gaiden dra hjem og vogg, og Satan skriv ditt testamente, Dante skal overta Helvete og Verden nå!!! Devil May Cry 4 Det var jo footage der fra Devil May Cry (1) Ehh, nei H-J, det er Devil May Cry 4. Se hele traileren. Uhh. Du er såååå tjukk i knollen Hansy. Det er Devil May Cry 4 Endret 19. mai 2005 av Samael Lenke til kommentar
Samael Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Men det var footage fra DMC1 fordi de oppsummerte serien Einstein, og jeg synes det er mer enn nok DMC4 footage, spesielt siden DMC3 kom ut i år i Februar og Mars, jeg skulle likt å se noen andre som får se det neste spillet i favoritt-spillserien sin til en nestegenerasjonskonsoll, eller i det hele tatt, 2 måneder etter det forrige spillet kom ut, å vite at det blir ett spill som kommer ut kort etter at PS3 kommer ut. Skulle likt å se noen andre i den samme situasjonen som meg :!: . Endelig er det jeg som er heldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå