Magus Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har fått spillet nå! Er helt utrolig bra, beste actionspillet jeg har spillt på lenge! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Gamer er ute med anmeldelse . --->[LinK]<--- Lenke til kommentar
Samael Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Virker som om anmelderen sleit skikkelig med å finne noe han kunne hate i spillet, men kom igjen, Varighet: 7. Eh, hvis man runner det på Easy, så får man en ny drakt, noe artwork og andre ting, runner man det på norml, så for man enda en drakt, pluss artwork og flere ting, runner man det på Hard så for man noen drakter til, enda mer artwork og andre ting, runner man det på DMD, så for man enda en drakt og artwork. Runner man med S-rank på alle missionene, så for man en belønning for det, på hver vanskelighetsgrad, samme hvis man får Perfect S-rank på alle missionene, også kan man inkludere en ekstra spiller mot en boss senere i spillet, ved at noen plugger i en kontroll i toeren og trykker start på to-player kontroller, det samme går an med Doppelganger. Plus replay-verdien man får ved å spille DMC3 igjen og igjen, så er det nesten endeløst langt, my mer en NG, fikk ikke lyst å spille det mer etter at jeg runnet det på Extreme og hadde spilt igjennom expansion-packene en gang. Grafikk effektene i DMC3 er også sinnsykt bra, så en 8 på det, ikke smart, og det er nesten ikke noe CG i spillet. Også hakker han ned på at Dante oppfører seg pinlig, ja selvfølgelig, han var altfor stille i DMC2, og på starten av DMC1 var Dante også en, ja hva er ordet, og DMC3 er før eneren, Dante blir mer moden gjennom spillene, de som har spilt DMC1 vet dette, og derfor er det bare naturlig at Dante oppfører seg sånn som han gjør. Høres ut som anmelderen mer har lyst til å spille DMC2 enn DMC3. Altså er de negative meningene hans ganske ubegrunnede, bortsett fra det med kameraet, men alle vet at kameraet i DMC3 oppfører seg som et hysterisk kvinnemenneske :!: , så blås i det. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg synes den anmeldelsen var helt elendig. Er enig med Samael i at anmelderen prøvde så godt han kunne å finne feil med spillet. Og når han ikke fant noen vesentlig, fant han på tåpelige unnskyldninger som at Dante er "den definitivt teitaste helten eg nokon gong har vore i kontakt med" og kritiserte "hans krampaktige forsøk på å vere kul". Jeg fikk meg en god latter på Dantes bekostning flere ganger gjennom spillet. Man kan jo ikke trekke ned på spillet fordi hovedpersonen oppfører seg pinlig, når dette skaper morsomme øyeblikk. Grafikken fortjener definitivt en 9'er, spesielt siden anmelderen påpeker at "resultatet er eit pent spel som bevegar seg i ei imponerande hastigheit", uten å kritisere noe annet enn kameraet, som faktisk fungerer helt greit. Jeg er også uenig med hensyn til musikken... jeg synes den er knallbra, og passer perfekt til spillet. Men jeg er enig med anmelderen når det gjelder holdbarheten, spillet kunne godt ha vært litt lengre. Jeg er klar over at det finnes masse extras man kan unlocke ved å spille gjennom på diverse vanskelighetsgrader, men det er ikke alle som gidder å spille gjennom et spill flere ganger. Jeg kan likevel forestille meg at jeg kommer til å runde DMC3 ganske mange ganger. Lenke til kommentar
Crybaby Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Pfft. Jeg synes ikke jeg ser noe med DMC3 som jeg ikke har sett før. Jaja, får vente med å kritisere... Lenke til kommentar
Samael Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 ^Hva mener du? (H-J er det deg). Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Visst faen er det ikke meg. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Pfft. Jeg synes ikke jeg ser noe med DMC3 som jeg ikke har sett før. Jaja, får vente med å kritisere... Da lurer jeg på hvor du har sett alt dette før. I de tidligere DMC-spillene, kanskje? Det kan jeg ikke skjønne, for treer'n har såpass mange flere komboer og moves enn enern at det er en ganske annerledes opplevelse. Det hadde jo bare vært tull å endre for mye ved spillet når forgjengeren (vi glemmer toern) var så bra. Lenke til kommentar
Crybaby Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Pfft. Jeg synes ikke jeg ser noe med DMC3 som jeg ikke har sett før. Jaja, får vente med å kritisere... Da lurer jeg på hvor du har sett alt dette før. I de tidligere DMC-spillene, kanskje? Det kan jeg ikke skjønne, for treer'n har såpass mange flere komboer og moves enn enern at det er en ganske annerledes opplevelse. Det hadde jo bare vært tull å endre for mye ved spillet når forgjengeren (vi glemmer toern) var så bra. Nei, ikke første spillet jeg snakker om. Grafikken i DMC3 er ikke VELDIG imponerende, den er jo bra, men ikke så jeg sikler. Kampene er nok morsomme, men jeg sa jeg ikke skulle kritisere enda siden jeg ikke har spilt det. Jeg er nok mest forbanna over det at de gjør Dante til James Bond ( ny dame i hvert spill ) og dermed stiller kritisk til DMC oppfølgere. Lenke til kommentar
Samael Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Pfft. Jeg synes ikke jeg ser noe med DMC3 som jeg ikke har sett før. Jaja, får vente med å kritisere... Da lurer jeg på hvor du har sett alt dette før. I de tidligere DMC-spillene, kanskje? Det kan jeg ikke skjønne, for treer'n har såpass mange flere komboer og moves enn enern at det er en ganske annerledes opplevelse. Det hadde jo bare vært tull å endre for mye ved spillet når forgjengeren (vi glemmer toern) var så bra. Nei, ikke første spillet jeg snakker om. Grafikken i DMC3 er ikke VELDIG imponerende, den er jo bra, men ikke så jeg sikler. Kampene er nok morsomme, men jeg sa jeg ikke skulle kritisere enda siden jeg ikke har spilt det. Jeg er nok mest forbanna over det at de gjør Dante til James Bond ( ny dame i hvert spill ) og dermed stiller kritisk til DMC oppfølgere. Vel grafikken er ikke bra fordi at det går an å bytte våpen og skytevåpen midt i kamp og når man gjør det med våpnene, så byttes Devil Trigger designet også, og noe sånt voldtar komplett RAM'en til PS2'en, og likevel så er det så lite slowdown i spillet, tilogmed ikke Itagaki fikk det til i Ninja Gaiden. Og Capcom lagde en helt ny grafikkmotor får å få bedre grafikk og -lyseffekter, dessuten så er et nesten ingen CG filmer i spillet. Så hva sa du? Dessuten, hva spiller det noen rolle om det er en ny dame i hvert spill, Dante er ikke ment for å ha dame, dessuten så er ikke damene vesentlige for historien i DMC, så, hvem bryr seg! Endret 19. april 2005 av Samael Lenke til kommentar
Magus Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Vel grafikken er ikke bra fordi at det går an å bytte våpen og skytevåpen midt i kamp og når man gjør det med våpnene, så byttes Devil Trigger designet også, og noe sånt voldtar komplett RAM'en til PS2'en Nå vel... det høres en smule søkt ut. likevel så er det så lite slowdown i spillet, tilogmed ikke Itagaki fikk det til i Ninja Gaiden. Ninja Gaiden har NULL slowdown. Absolutt ikke en eneste gang i det spillet støtte jeg på hakking. Hvis du gjorde det, må du ha spillt et annet spill. Jeg støtte derimot på hakking et par steder i DMC3. Lenke til kommentar
Samael Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Vel grafikken er ikke bra fordi at det går an å bytte våpen og skytevåpen midt i kamp og når man gjør det med våpnene, så byttes Devil Trigger designet også, og noe sånt voldtar komplett RAM'en til PS2'en Nå vel... det høres en smule søkt ut. likevel så er det så lite slowdown i spillet, tilogmed ikke Itagaki fikk det til i Ninja Gaiden. Ninja Gaiden har NULL slowdown. Absolutt ikke en eneste gang i det spillet støtte jeg på hakking. Hvis du gjorde det, må du ha spillt et annet spill. Jeg støtte derimot på hakking et par steder i DMC3. Vel, det er sant, spør noen som kan det, det er ikke søkt, å bytte våpen midt i et spill er noe som virkelig drar på RAM'en til enhver konsoll, men spesielt PS2. Jeg snakket ikke om slowdown, jeg snakket om bytting av våpen midt i spillet, det er noe som er vanskelig å programmere, og Itagaki sa selv at han fikk ikke til våpenbytting i spillet, grunnen til at det ikke er slowdown i NG er at de fokuserte mer på det en i DMC3, og Xbox har kraftigere RAM enn PS2. Og hvis du ser på, for eksempel DMC1, ganske bra grafikk, mye som skjer om gangen, ingen slowdown. Kort sagt, programmering av våpenbytting midt i spillet senker RAM'en overalt, og spillet blir ikke lest ordentlig = Garantert slowdown. Endret 25. april 2005 av Samael Lenke til kommentar
Samael Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ingenting å si til sitt forsvar, jaa, jeg vant, woohoo. I am so smart, I am the smart, S-M-R-T, I mean S-M-A-R-T. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Nå ryker du snart med ut med livmora først. Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 tror jeg skal kjøpe meg spillet når jeg får rå til det. Lenke til kommentar
Samael Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nå ryker du snart med ut med livmora først. F deg Hansi, forresten . . . Asgeir Lol . Lenke til kommentar
Samael Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det virker som om han følger sin egen litt spesielle logikk i de forrige postene ja. Jeg følger ingen logikker forresten, jeg følger bare sannheten, jeg kan slikt etter år av å høre på tull fra andre *host* Da Vinci Koden *host* og masse annet tull, du aner ikke hvor mange som tror at Satan og Lucifer er den samme fordi at de ble lært opp til det, ofte av 'momma' . Lenke til kommentar
Magus Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ingenting å si til sitt forsvar, jaa, jeg vant, woohoo. I am so smart, I am the smart, S-M-R-T, I mean S-M-A-R-T. Har ikke vært inne på forumet på en stund, så har ikke fått sjansen til å svare. Men det virker som om du faktisk har rett, så jeg skal la deg få lov til å nyte den seiren du påstår du vant. Tilbake i barnehagen med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå