Gå til innhold

Den store Devil May Cry 3 tråden!

Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All infoen osv du kommer med til dette spillet er topp! Men når du begynder å suttre og klage over at ingen svarer på tråden din går det helt feil vei... Og all den skrytinga over at du får spillet før resten av Norge, og at du kommer til å bli så mye bedre i spillet osv... det er bare tomt snakk! Hvorfor får du spillet før resten av befolkningen? Og tror du ikke at det er mange spill som kan/vil bli bedre enn DMC3?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Det har kommet en anmeldelse på den nå , se selv

og med tanke på at det er den første og de alltid pleier og være "rata" litt høyere en hva en hva spillet egentlig er så , er nå ikke det det beste spillet "ever" da.

Tipper gamespot kommer til å gi det noe sånt som rundt 8 av 10

Og når du "kødder" med Ninja gaiden så kan jeg opplyse om at den har en snitt karakter på 92%

Men som sagt vi får vente og se hva snitt karakteren ender på , men å kalle det årets spill er vel litt mye og ta i så tidlig , er det ikke?

Men på en annen side så virker det som at det blir et fett spill da , betydlig sjerpings fra toer`n som er og blir en katastrofe.

Endret av redflame
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
All infoen osv du kommer med til dette spillet er topp! Men når du begynder å suttre og klage over at ingen svarer på tråden din går det helt feil vei... Og all den skrytinga over at du får spillet før resten av Norge, og at du kommer til å bli så mye bedre i spillet osv... det er bare tomt snakk! Hvorfor får du spillet før resten av befolkningen? Og tror du ikke at det er mange spill som kan/vil bli bedre enn DMC3?

Vel, jeg har ikke sett en eneste som har vært på min side hittil da, jeez. husk, jeg sitter på infoen, jeg kan bestemme hvis jeg ikke vil dele noe mer med noen andre enn meg selv.

Eh, grunnen til at jeg kommer til å få det før resten av Norge er fordi at jeg har forhåndsbestilt den japanske versjonen som kommer i morgen, og Norge er et såpass slappfiskland, så jeg tviler på at det er noen andre enn meg som har gjort det, jeg har sett veldig få normenn på gamefaqs.com boardet, og det er der 99% av all infoen blir lagt fram, jeg vet det, jeg har vært der siden DMC3 ble annonsert 18 April, så sann.

Og jeg kommer til å bli mye bedre, tror du virkelig at noen her i Norge kommer til å bli blant de beste i DMC3, jeg vet ikke om en eneste normann som har greid DMC1 på Dante Must Die, og DMC3 kommer til å ha en vanskelighetsgrad som er høyere opp enn DMD, jeg har demoen av DMC3 som bare kome ut i Japan, den er dritvaskelig og den er bare 2 brett lang, med en boss på slutten, det tok med 3-4 forsøk før jeg i det hele tatt tok han. Og ikke si at jeg er dritdårlig i spill, jeg er en over gjennomsnittlig gamer, jeg har alltid vent meg til kontrollene etter en kort tid, og så videre, jeg blir alltid god i et spill etter kort tid, sann. Bare spør Solid Knight hvis du tviler på meg.

Nei, jeg tror ikke noen spill blir bedre enn det jeg har sett at DMC3, DMC3 har overgått alt jeg har sett i år, og det har overgått DMC1 for lenge siden. Du er vel blant de som tror at God Of *vi har ikke sett en dritt av det* War, blir bedre enn DMC3. Rams opp noen spill, så skal jeg si hvorfor DMC3 kommer til å bli bedre enn alt som kommer i år.

Og du over, DMC3 en 8/10. Du, et råd, ikke bli spillkritiker.

DMC3 er ikke ute en gang, og de gir den allerede 90%, og jeg har sett veldig mye mer info en det de har sett, det eneste grunnlaget de kan ha er den japanske demoen, som ble sluppet ut til pressen i Japan, Korea, Kina, USA, England, Tyskland og Frankrike, den var 7 brett lang, og man startet med Rebellion og Cerberus, stilene på LV2, og DT , og ikke fortell meg om hva Ninja Gaiden fikk, jeg vet at det fikk 92%, jeg har det, jeg har greid alt, også på Very Hard, pluss Hurricane Pack, dessuten så er jeg blant de 2 personene som har Xbox Live som har Ninja Gaiden i Norge. Selv om det fikk 92 så fikk DMC1 91, og DMC3 er bedre enn DMC1.

Endret av Samael
Lenke til kommentar
2 anmeldelser så langt , er spent på om den kommer noen høyere , tar du tilbake det at jeg ikke burdte bli spillkritiker hvis gamespot gir spillet "åtte`rn"?  ;)

Edit:leif

Eh, Devil May Cry 3 er ikke sluppet ut en gang, det eneste som er sluppet ut er en 7 brett lang presse demo, les den forrige posten min for hva jeg sa der. Alle anmeldelser du en måtte se er underdrivelser, det har ikke fått en eneste 8'er, slutt å drite deg selv ut.

Famitsu Japan har gitt DMC3 9 9 8 8 = 9.5, og de ga Ninja Gaiden 9 8 8 8 = 9, og de er såpass strenge med anmelsene sine. NG er ikke bedre en DMC3, kom over det.

Det kommer mange flere høyere når spillet faktisk er UTE.

Forresten, hjemmesiden til DMC3 er blitt oppdatert for siste gang før det kommer ut.

Ikke lenge igjen nå, det kommer ut 15/2 JP, 1/3 US, og 24/3 EU

Se på alt under Story, det er små filmer der på alle tingene nesten. Også, det er den offisielle japanske reklamen til DMC3 på der hvor det står Update.

Devil May Cry 3 Official Commercial

Endret av Samael
Lenke til kommentar

her er det en papir anmeldelse av spillet og den har fått 9/10 det må sies og være bra da.

Men nå er det nå så at de fleste "første" karakterer pleier og være hypa litt så jeg tipper fortsatt 8/10 fra gamespot

http://boardsus.playstation.com/playstatio...scending&page=1

det har ikke fått en eneste 8'er, slutt å drite deg selv ut.

Jeg må vel få lov til å gjette litt da , og det er tross alt gannske "Funny" siden du blir så hissig så fort noen sier den minste lille negative tingen om favoritt spillet ditt , feks bare det å si at det får 8/10 så klikker du helt.

Det er gøy :w00t:

Du må slutte og sette deg forann alle andre selv om du er en hardcore dmc fan ,

Du burdte heller bruke all energien din på å få alle til å like spillet , en å slenge dritt til alle som ikke vil høre på det du har å si.

Tenk om alle skulle lagt inn sånne tråder som du driver med på sine favoritt spill ,

da hadde det sett bra ut her tenker jeg!

Endret av redflame
Lenke til kommentar
her er det en papir anmeldelse av spillet og den har fått 9/10 det må sies og være bra da.

Men nå er det nå så at de fleste "første" karakterer pleier og være hypa litt så jeg tipper fortsatt 8/10 fra gamespot

http://boardsus.playstation.com/playstatio...scending&page=1

det har ikke fått en eneste 8'er, slutt å drite deg selv ut.

Jeg må vel få lov til å gjette litt da , og det er tross alt gannske "Funny" siden du blir så hissig så fort noen sier den minste lille negative tingen om favoritt spillet ditt , feks bare det å si at det får 8/10 så klikker du helt.

Det er gøy :w00t:

Du må slutte og sette deg forann alle andre selv om du er en hardcore dmc fan ,

Du burdte heller bruke all energien din på å få alle til å like spillet , en å slenge dritt til alle som ikke vil høre på det du har å si.

Tenk om alle skulle lagt inn sånne tråder som du driver med på sine favoritt spill ,

da hadde det sett bra ut her tenker jeg!

Ingen karakterer om DMC3 kommer til å være hypet, det har ikke kommet ut en gang, det finnes ikke sjangs i helvete for at noe som helst av presse kan ha fått tak i det, les igjennom det jeg skriver, og slutt å komme med de mangoanmeldelsene dine, jeez, det er ikke en 8/10, den er absolutt minimum 9/10, slutt å drit deg selv ut, det vil ALDRI få en 8/10! Screw gamespot, de har meningsbaserte graderinger og anmeldelser, se på MGS3, du kjøper vel aldri ett spill du før de har gradert det du, og aldri stol på IGN; you can´t spell ignorant without IGN.

Jeg legger meg ikke foran andre, jeg er kristen, i så fall så er jeg foran andre, jeez.

Dere svarer frekt, jeg slenger dritt, sånn er det.

Og hva tror du jeg har prøvd å gjøre hele tiden, jeg har prøvd å flytte denne tråden til konsoll, men hver gang så kommer de elendige moderatorene å stenger den, selv når jeg sier at de skal stenge denne her isteden. Det er beviset på at folk faktisk ikke leser ordentlig igjennom poster før de skriver mongosvarene sine.

Endret av Samael
Lenke til kommentar
Og hva tror du jeg har prøvd å gjøre hele tiden, jeg har prøvd å flytte denne tråden til konsoll, men hver gang så kommer de elendige moderatorene å stenger den, selv når jeg sier at de skal stenge denne her isteden. Det er beviset på at folk faktisk ikke leser ordentlig igjennom poster før de skriver mongosvarene sine.

Du har ikke forsøkt å flytte den til konsolldelen av forumet. Du har forsøkt å starte 2-3 identiske tråder i konsolldelen av forumet, fått de stengt, og gått ut å kalt oss idioter. Du beviser gang på gang med din oppførsel at du ikke har klart å lese retningslinjene på dette forumet. Et eneste surt oppstøt til fra deg, og du ryker ut.

Jeg har nå flyttet denne tråden til konsolldelen av forumet. Du kunne spurt meg pent om å gjøre det for lenge siden via PM eller mail, men nå er det i hvert fall gjort.

Nå, hold dere til saken og oppfør dere pent folkens, eller få tråden stengt.

Lenke til kommentar
jeg er kristen

Du er f**n ikke kristen. HVer gang jeg er hos deg sier du hvor mye du hater kristendommen.

Og så, det betyr ikke at jeg ikke er kristen. Du er i hvert fall ikke kristen. Jeg er mer kristen enn feiten ihvertfall. Jeg synder ikke, det gjør han, så det så.

Hah!

Hehe, underholdning 

Btw: Hvor gammel er du?

Edit: Du har helt sykt mye peiling på dette spillet. Kan du like mye om Final Fantasy også? Du vet vel ikke tilfeldigvis om det er mulig å få Sephiroth på laget i FF7?

Jeg er 16, men jeg er født i 1988, 14/11

Ja, jeg tror vel det. Hmm Sephiroth, vel GameShark/Xplorer/Action Replay.

PS. TST, INGEN har fått tilsendt noe av DMC3 ennå, det kom ut i går, Capcom har selv sagt at pressen for ikke sett noe av det ferdige spillet før det har kommet ut. Dessuten så har jeg sett alle de anmeldelsene, de ble laget i den tiden, pressen rundt om hadde den 7-brett lange demoen, det er den anmeldelsene er basert på. Selv om de hadde fått tak i hele spillet så ville de anmeldelsene uansett vært fra demoen. Uvitende my ass. Det fantes ikke noe grunnlag for en riktig anmeldelse før i går. Jeg har vært et aktivt medlem av spillsamfunnet i nesten 10 år, jeg burde vite slike ting, jeg sier ALDRI noe uten et grunnlag, dere er visst ikke så særlig smarte.

Dessuten, jeg sa at du kunne stenge den tråden på Generelt når jeg startet en ny, det er jo egentlig ingen forskjell. Det er ikke min feil hvis jeg ikke kan sånt. Ingen forteller meg jo noen ting. Herre***.

Tenk dere om før dere skriver og før dere driter ut.

Endret av Samael
Lenke til kommentar

Jeg er 16, men jeg er født i 1988, 14/11

jeg har vært et aktivt medlem av spillsamfunnet i nesten 10 år, jeg burde vite slike ting, jeg sier ALDRI noe uten et grunnlag, dere er visst ikke så særlig smarte

Dæven du har holdt på siden du er 6 du da , du er flink da!

Men blir sikkert et bra spill da !

Endret av redflame
Lenke til kommentar

Dere svarer frekt, jeg slenger dritt, sånn er det.

og vi gir advarsler og ferier til dem som slenger dritt OG som svarer frekt, sånn er det med den saken, noe som forøvrig står klart skrevet i retningslinjene.

De neste som fortsetter med avsporinger her får og faktisk en gratis advarsel fra oss :wee:

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...