Gå til innhold

Den store Devil May Cry 3 tråden!

Solid

Anbefalte innlegg

Dette gjør jeg som en tjeneste for en venn.

All info bekreftet til Devil May Cry 3 er her.

Ps. det står på engelsk for dere som har problemer med det.

Nye Devil Trigger

Agni & Rudra combo 1.

Agni & Rudra combo 2

All info

Tokyo jump festa trailer Trykk den øverste linken på siden.

Jeg anbefaler dere alle om å kjøpe spillet den 25 mars. Selv om dere kanskje er litt skeptiske etter den labre to'ern.

Det er også åpent for diskusjon rundt alt som har med DM3 å gjøre.

Edit. Ble litt tull med linkene.

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes at jeg skal gi en forklaring av Devil May Cry først.

Vel, som noen her kanskje vet så var DMC1 en stor suksess fra Capcom sin side, men det var ikke på grunn av historien, nei det var på grunn av det sinnsyke gameplayet, som var ulikt noe annet vist tidligere i et actionspill, på grunn av hurtigheten, stilen og spesielt vanskelighetsgraden.

DMC1 var vanskelig, og da mener jeg vanskelig altså, bossene var umulige første gang man slåss mot dem, og fiendene var såpass vanskelige at det var umulig å få høyere enn B rank første gang man spilte hver mission.

Og så DMC2, etter suksess til DMC1, så var vi etterlatt med en tørst etter mye mer, og når DMC2 ble vist på E3, så så det ut som at den ville klare det, jeg mener, Dante kunne denne gangen løpe opp vegger, og han kunne skyte med begge pistolene i forskjellige retninger, pluss at det var en ekstra spillbar karakter som Capcom så var like tøff å spille med som Dante, og at DMC2 kom til å være lengre enn 1'ern, med to cd'er, en for Dante, og en for Lucia (den nye karakteren), og riktignok, når DMC2 kom ut (jeg var faktisk den første i Norge som fikk den europeiske versjonen så var jeg ganske(jesus christ TST, jeg bare kødda, herregud, du må være ganske patetisk for å ta noe slikt seriøst, men hva forventer du når dere ikke hører på hva jeg sier, deres feil, synd for dere, og hva kan man forvente av folk som er moderator/administrator på et internetforum), ekstatisk, men, DMC2 var en stor skuffelse. Til tross for å være lenger og med en tilsynelatende "kulere" Dante, så ble det ikke som jeg, eller noen andre for den skyld, hadde håpet. Riktignok solgte DMC2 ganske bra, men mange solgte faktisk sine utgaver av DMC2 etter en stund, pågrunn av flere grunner, Dante var nok "kulere", men han snakket veldig lite, og en av grunnene til at mange likte Dante var at han var den rene inkarnasjonen av hva som kan kalles badass, men DMC2 Dante var følelsesløs og kjedelig. Andre grunner til skuffelsen var, til tross for ganske så stilige triks, så var de temmelig ubrukelige, bortsett fra å se kul ut mens man slåss, og gameplayet var mye treigere enn i 1'ern, og mye lettere. Grunnen til det var at så mange hadde sagt til Capcom at DMC1 var for vanskelig, selv på Normal, og det var det de ville "gjøre noe med". Og historien, var absolutt det værste, vi ble plutselig, uten grunn, fortalt at Dante hadde dratt til det fiksjonelle landet Vie De Marli, og at vi skulle kjempe mot Arius, en mann som var sjef for selskapet Uroboros, hadde djevelkrefter og fortalt at han skulle åpne en portal til demonverdenen, til tross for temmelig kule kuttscener (hvor noen av dem var ekstremt kule og bra utført) så feilet DMC2 fullstendig.

Men kanskje hovedgrunnen var at produksjonsteamet til DMC2, ikke hadde erfaring med en spillserie som DMC , og ingen, og da mener jeg ingen av dem var med på lage 1'ern.

Men så, i midten av April 2004, ble DMC3, ut av det blå, annonsert for et lite bevisst publikum, og rundt tre uker etterpå så ble en trailer vist på E3, som var det råeste noensinne.

Devil May Cry 3 E3 Official Trailer

Og det som gjorde den traileren så forskjellig fra traileren av DMC2 som ble vist to år tidligere, var at den viste utrolige ting, i motsettning til DMC2, som vi ikke ble fortalt noenting av etter E3 2002, bortsett fra noen få bilder, fordi den traileren var bare smart klippet, og den viste egentlig ingenting.

Og etter E3 2004, så ble vi temmelig glade etter flere imponerende intrykk fra folk som hadde vært på E3 og spilt demoen der, hvor de sa at det var vanskelig, men fett, og at det flere nye triks i demoen alene, enn det var i hele DMC2.

Så gikk det 4-5 måneder uten at vi hørte noe nytt , for at vi så fikk denne bomben slippet over oss.

Devil May Cry 3 Tokyo Game Show Official Trailer

Da var vi i sjokktilstand, etter at mange av oss trodde at DMC3 kom til å bli akkurat det samme som 2'ern, men DMC2 hadde aldri vært sånn, og i månedene som fulgte, så fulgte den ene guddomelige nyheten etter den andre, DMC3 hadde flere triks enn både 1'ern og 2'ern, historien var bedre enn noen sinne, den ville gå dypere inn i rivalriet mellom Dante og broren hans Vergil, men Capcom har sagt at det er bare overflaten av historien, historien kommer til å gå mye dypere enn det.

DMC3 så også ut til å være mye vanskeligere enn det vi først trodde.

De sa også at Devil May Cry 3 er basert på Den Guddomelige Komedien av den italienske forfatteren og dikteren Dante Aligieri.

En demo ble sluppet ut sammen med Resident Evil Outbreak File 2 i Japan, alle som hadde den, sa at den var veldig bra, jeg kjøpte demoen selv fra Ebay og jeg er fullstendig enig, jeg har aldri spilt en demo så mye som jeg har med den, demoen var også vanskelig, det tok rundt syv, åtte forsøk før jeg tilogmed kom til bossen, og demoen var bare to brett lang, og det tok meg ytteligere 3-4 forsøk før jeg tok bossen.

Her kan dere se en gjennomgang av demoen (advarsel, inneholder noen spoilers).

Devil May Cry 3 Demo

Her kan dere se hvor vanskelig bossen er i demoen.

Cerberus

Det som er nytt for DMC serien er kampstil-systemet kalt My Dante, som gjør at vi kan velge mellom 1 av 6 stiler (bare tre av dem var tilgjengelige i demoen) før hver mission (det går an å bytte stil i en mission gjennom God of Time statuer, som det også går an å kjøpe items, våpen, triks og det går også an å oppgradere våpnene til Dante der. Stilene går ikke an å oppgradere med orbs som man får av å drepe fiender, men de blir oppgradert gjennom stylepoints som man får på slutten av hver mission, og det får man gjennom å spille, vel, stylish da, gjennom hver mission, å øke style ranken sin gjennom å slåss, jo høyere rank du har gjennom missionen, jo mer points får du. Tanaka (han som lager DMC3) har sagt at det knapt går an å fullt oppgradere en stil gjennom hele spillet første gangen , og enda mindre alle 6, de har også sagt at det kommer til å være hemmelige stiler, karakterer og våpen, som øker den faktoren(DMC3 vil vare mellom 15 og 18 timer, med kuttscener, han har sagt at det er litt mer enn 90 minutter med kuttscener, som er betydelig lengre enn de andre DMC, eller actionspill generelt for den saks skyld).

Så etter noen måneder hvor vi fikk bekreftet litt mer info, i ukesmessige intervaller, mens vi ventet på å se mer av DMC3 på Tokyo Jump Festa spillmessen som ville være i November.

Ingenting, vi ventet, noe info, så var det jul, de ble bekreftet mye imponerende info, men ingen trailer enda, så, nå i midten av Januar, kom en gameplay film som viste hvordan man kunne bytte mellom 2 våpen (man kan equippe 4 våpen, 2 Devil Arms våpen, og to skytevåpen som man kan bytte med en gang med et trykk på en knapp, L2 for Devil Arms, R2 for skytevåpen), med en gang, til og med midt i comboer (han som lagde Ninja Gaiden sa at tilogmed han ikke fikk gjort dette til NG) som man kunne skifte på før hver mission, og gjennom God of Time statuer.

DMC3 Weapon Switch

Og sammen med denne traileren, som viser en hel rekke med superkule scener

Devil May Cry 3 Tokyo Jump Festa Official Trailer

Men, jeg kan nesten ikke vise og forklare alt om Devil May Cry 3, det er det denne linken er til.

Devil May Cry 3 Ultimate

Sammen med de andre linkene som er postet her tilsammen.

Action-regissøren til DMC3 er Yuji Shimomura som har vært med å lage filmer som Versus, Azumi og Alive. Kuttscene-regissøren til DMC3 er Ryuhei Kitamura som er mest kjent for å ha laget filmen Versus, og han var kuttscene-regissøren for remaken av Metal Gear Solid 1 til gamecube og hvis noen av dere har MGS: Twin Snakes så har dere allerede et bra bilde av hvordan kuttscenene i DMC3 kommer til å bli. Introen til mission 1 er hittil det råeste jeg noensinne har sett.

Så jeg håper dere har fått et godt inntrykk av hvordan DMC3 kommer til å bli, jeg personlig håper virkelig at DMC3 kommer til å bli bra, for at det kan kanskje være blant de siste spillene Capcom noensinne lager. :(

Så for DMC3, så håper jeg bare det beste.

Endret av Samael
Lenke til kommentar

Ny info fra produsenten av DMC3 står under, mye interessante greier, og for dere som har spilt DMC1, det kommer til å være en vanskelighetsgrad som er høyere opp enn Dante Must Die, også så er Normal på DMC3, mer vanskelig enn Normal på DMC1 (som var VANSKELIG!!)

Nytt bekreftet info fra fra Tanaka-san til Famitsu Japan

Sjekk ut denne DMC filmen;

The King Of Hell

Her er gameplay bilder (uheldigvis i dårlig bildekvalitet) av de nye Devil Trigger'ene til Dante.

Rebellion

h-104_35621_ps2_dmc3050121a.jpg.jpg

Cerberus

h-104_35621_ps2_dmc3050121b.jpg.jpg

Beowulf

h-104_35621_ps2_dmc3050121c.jpg.jpg

På denne linken så er det masse stilige filmer til DMC3 (PS, jeg tror dere må være registrert først, men det koster ingenting).

DMC3 gameplay filmer

Litt mer info om Cerberus (Is-Nunchaku våpnet) og DT.

Cerberus & Devil Trigger

Nytt bilde med Cerberus fra et Capcom-intervju med Famitsu.

http://elf.marsgame.com/dmc3-4.jpg

DMC3 kommer nok til å bli det beste actionspillet noen sinne,( som DMC1 allerede var). Jeg anbefaler alle å sjekke linkene som jeg har postet nå, det er mye bra der, og dere må sjekke linkene til Solid Knight over meg, spesielt forhåndsrevyene.

Den har allerede fått bra kritikker, E3 og TGS(Tokyo Game Show) trailerene på

gametrailers.com har fått 9.7/10 og 9.5/10, TGS-traileren ligger på førsteplass som beste trailer og den er den nest mest sette traileren på listen med over 19000 sette.

Lenke til kommentar

Ny info ble annonsert tidligere i dag, et nytt våpen, en ny boss og en ny fiende ble vist i et famitsu-blad.

Advarsel, den inneholder spoilers.

http://www.csk.cn/Photo/UploadImages/_200512895227.jpg

Den nye fienden er kalt Arachne, den ser ut ved første blikk ut som en edderkopp, men ved en nærmere kikk så ser man at den har kroppen til en edderkopp og overdelen til en kvinne.

En av angrepene dens er å skyte ett nett og fange Dante for å holde han fast og angripe han.

De(n) nye bossen(e) er Agni & Rudra som man får sablene av.

De ser ut som et par kjempedemoner uten hoder, og de holder en hver enorm version av sverdene i hendene sine.

http://www.csk.cn/Photo/UploadImages/_200512895249.jpg

Det nye våpenet som ble annonsert er Nevan, som man får av den kvinnelige djevelbossen som man ser i Jump Festa traileren, mer om hun på den offisielle siden til Capcom.

Ved første blikk så ser den ut som en øks eller noe, men den er egentlig en gitar, (ja, dere hørte riktig) men den er en hybrid av et sverd og en gitar, den er lyn-element og når man angriper så formskifter den til en ljå eller en hellebard, kommer an på hvilket angrep man bruker.

Et av spesial-triksene Dante har med den er at han kan blant annet spille på den(den er først og fremst en gitar) og da skyter den ut elektrisitet og hva som ser ut som flaggermus, og det kommer an på hvilken fiende man sikter den mot.

Også ble den offisielle siden oppdatert i dag, med en oppdatering av Devil Trigger seksjonen, og med nye screenshots, og den viser også den nye stilen, "Quicksilver", som er basert på Viewtiful Joe, ved at man kan stoppe tiden, sakke ned tiden, og få tiden til å gå raskere, men det kommer også til å være andre triks som Dante kan angripe med, tidsangrepene er bare en del av de stil-spesifikke triksene, som man kan ta ved å trykke på O, men siden det går an å oppgradere stilen individuelt, og ved å kjøpe triks til og oppgradere våpnene, så kan man ha mye flere triks og angrep en de jeg nevnte .

Og det ble oppdatert med nye gameplay filmer som viser Beowulf-hanskene, med komboer og nye angrep.

Denne viser en to-hit kombo med Dragon Kick som er en variasjon av Hightime.

Combo 1

Denne viser en to-hit kombo som avslutter med et triks Street Fighter fans kommer til å kjenne igjen.

Combo 2

Denne viser en oppladet versjon av kombo 1

Combo Tame

Denne viser et flyvespark

Killerbee

Så, det er det, det kommer sikkert til å bli annonsert noe nytt snart, så følg med på den Japanske siden til Devil May Cry 3, så føl dere frie til å diskutere DMC3 inntil da.

Lenke til kommentar
"Den store" devil may cry tråden ja...hehe... Men det var bra skrevet det som sto ovenfor.

Hva  blir systemkravene egentlig?

Det kommer til PS2. :yes:

Han som skrev det er Norges nr. 1 DMC fan/nerd.

Offtopic. Ååååååååååå løøøøøøøøøøø Den hadde ikke jeg tålt.

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar

Nye bilder på gamespot.com, ikke noe spesielt nytt, men fire av dem viser to ganske stilige områder, sannsynligvis fra inne i tårnet, og et annet av dem viser Vergil i en dialog.

Mission 4 Start

Mission 5

Battle Mission 5

The Devil´s Tower

Han som skrev det er Norges nr. 1 DMC fan/nerd.

Offtopic. Ååååååååååå løøøøøøøøøøø Den hadde ikke jeg tålt.

Du kanskje nei, men du har en motsatt-kjønnet mega tilfelle av PMS så, sann. Jeg bryr meg ikke, jeg elsker DMC så hvis jeg er Norges nr.1 DMC fan/nerd så er det ok på min side.

Forresten, en Japansk reklame til DMC3 ble postet på GameFAQs i går, den viser noe nytt, så føl dere frie til å diskutere det etterpå, og hvis det er noe dere lurer på så bare spør.

Det kan hende at den ikke virker.

DMC3 Reklame

Dette er den fulle reklamen, skip til 1:30 for å se DMC3 delen.

Japansk spillreklame

Vergil

post-184-1107470208_thumb.jpg

Endret av Samael
Lenke til kommentar

Nye bilder som viser DT (Devil Trigger), er lagt ut på den offisielle siden til Capcom.

Devil May Cry 3: Dante´s Awakening

Selv om det var mange som hatet dem orginalt, så ser de mye kulere ut i selve spillet enn på artwork.

DT Screens

Releasedatene er

DMC3 JPN 17/2-05

DMC3 US 1/3-05

DMC3 EU 24/3-05

Føl dere frie til å diskutere spillet intil videre info er sluppet ut .

Endret av Samael
Lenke til kommentar

Samael: Vennligst rediger forrige innlegg i stedenfor å starte et nytt hver gang du kommer på noe mer du vil si. Noe annet anses som bumping fra nå av, og da risikerer du å få tråden stengt.

Vi setter også pris på om dere slutter å bruke store fullstørrelsesbilder direkte i innlegget. Det holder fint med thumbnail eller rett og slett bare en link. På forhånd takk.

Lenke til kommentar

^Heh, jeg har ikke gitt dere halvparten engang, trodde dere virkelig at jeg ville fortelle dere alt, når jeg kan holde det for meg selv å vite mer og bli bedre enn resten når det kommer ut, halvparten med å vente på og like ett spill er jo å finne ut ting selv og å diskutere det, det er det sanne gamere og fans gjør, n00b, jeez.

Det er mye mer info en det jeg har postet her, dere er virkelig lettlurte. Og hvis folk synes at dette er et crappy spill, så har de rævva smak og kan dra til tartarus for alt jeg bryr meg, siden DMC3 har ennå ikke kommet ut, men det har allerede fått dritbra kritikk, E3 traileren har fått 9.5 av 10 og TGS traileren har fått 9.7 av 10 på gametrailers, og foressten, før dere driter dere ut, flere tusener besøker den siden hver dag, det er en profesjonell side.

Siden dere har ikke noe som helst grunnlag for å synes eller kalle dette et dårlig spill, siden Devil May Cry 3 kommer til å bli det beste spillet i 2005 og det beste og mest vanskelige action-spillet noensinne, bedre enn Ninja Gaiden, God of War og Prince of Persia 2: WW, Ninja Gaiden´s vanskelighetsgrad kommer ikke til å ha en skit på DMC3 , og uansett hva dere sier så kommer ingen andre av de drittspillene dere venter på til å slå DMC3, så sann!

Ok dessuten, den eneste måten jeg kommer til å poste ny info, er ved å lage en ny post, og siden at da kommer jeg til å få advarsler og kjenneprekener av giga-PMS moderatorene så, og siden ingen av dere svarer så kommer dere ikke til å få vite noe ny info. Dere er'kke særlig smarte nei, men hva forventet jeg egentlig, alle spillfans som ikke synes at DMC3 er bra har rett og slett ikke smak og sans for sanne mesterverk.

Foressten, her er en trailer fra Gamespot.com , her kan du se hva de og resten av det profesjonelle spilsamfunnet synes om DMC3, hah!

Devil May Cry 3: Dante´s Awakening

Endret av Samael
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...