Gå til innhold

hvilket 6800le kort gir best ytelse/pris forhold

dopus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg foreslår at du leser "sticky" i forumet her (high-end kort)..

Det skal ikke være noen forskjell å snakke om mellom de ulike produsentene av 6800LE.. faktisk vil det være like store forsjelle mellom kort fra samme produsent evt.

Hvorvidt modding lykkes er også ett sjansespill, men lykkes det er 6800LE klart bedre i ytelse enn 6600GT..

Lenke til kommentar
Gainward har hatt flest kort som har klart å åpne pipelines (inkl. meg).

Gå for de ;)

eh? tullprat... slutt å si ting du faen ikke har greie på :mad:

hvertfall sleng med en link ellerno ved sånne påstander....

har selv club3d og kan anbefale det... hørt om mange som har klart å modde disse... har faktisk ikke hørt om en som har problemer med club3d... derfor jeg kjøpte det, og jeg gliser ;)

jeg har forresten hørt om mange som ikke har fått modda sine gainward kort....

Lenke til kommentar
har selv club3d og kan anbefale det...  hørt om mange som har klart å modde disse...  har faktisk ikke hørt om en som har problemer med club3d... derfor jeg kjøpte det, og jeg gliser ;)

jeg har forresten hørt om mange som ikke har fått modda sine gainward kort....

Jeg er også storfornøyd med mitt Club3D kort. Fikk bare åpnet 4 pipelines og 2 vp men ytelsen er meget god. Får nesten 3800 i 3dmark 05 og 9800 i 3dmark 03. Ikke ille det for 1850 kr eller hva det var det kostet.

:Edit Kan legge til at det selvsagt er overklokket endel. Kjører stabilt med 375/850. Har ikke prøvd noe høyere enn dette da den interne klokketesten feiler hvis jeg øker mer.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Ville ikke anbefalt å kjøpe Gainward sitt 6800LE kort.. Det ville vært et sjangsespill.. Om du går inn på www.gainward.de sitt supporterforum forstår du hvorfor.

Det ser ut til at Gainward produserte en serie LE kort som "kræsjer" når du spiller enkelte spill som halflife 2, MoH, Counter-strike Source osv. Måten dette skjer på er at du får spilt spillet i toppen 5 min. før skjermen blir svart og du må slå av og på maskinen for å komme ut av "knipa".

Kjøpte nettopp selv et 6800LE fra Gainward hos en av norges ledende nettbutikker innenfor data, som led av samme sykdom som beskrevet ovenfor. Byttet derfor til et 6600GT.

Så om du vil kjøpe et 6800LE kort bør du ikke kjøpe Gainward eller MSI(de som det er kjent at har disse problemene)..

Du finner en god del informasjon om problemet på: http://forum.gainward.de/viewtopic.php?t=721

Det virker heller ikke som om Gainward har tenkt å rette opp dette problemet.

Endret av mortenma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...