Gå til innhold

Boot problemer med A64!

Anbefalte innlegg

Jeg skulle her om dagen bytte PSU fordi broren min trengte min, så jeg bestilte en Tagan 480W. Siden jeg fikk den nye PSU'en har pcn min ikke fungert ordentlig. Først ville den ikke boote med mer en èn ram brikke osv... Så jeg byttet også HK til Asus K8N. Nå får jeg ikke noe bilde, alle vifter spinner og går. Får heller ingen pipelyder osv.

Så jeg lurer på kan CPU være defekt? Kan en CPU som er defekt fungere en gang i blant?

Har sjekket at ram fungerer, skjermkort fungerer, har prøvd med en annen PSU.

Jeg er helt rådløs, har prøvd å resette CMOS også.

Se specs i profilen min.

Setter veldig stor pris på alle svar, jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre!?

mvh fflex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja glemte å nevne det, har seff koblet i p4 atx kontakten. Har faktisk gått over koblingene flere ganger, jeg blir helt nutcase snart føler jeg. Har gått uten pc i over en uke snart :cry:

La ut en tråd på MSI sitt forum også, fordi jeg hadde problemer da jeg hadde MSI K8N NEO også...

link

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Jeg har klart å fikse det nå, etter en uke med knoting ser det ut til at det var strømkabelen til HDD som var problemet. Koblet til den egne S-ata strøm kabelen så funket det, så nå er jeg oppe og går igjen. Virker veldig rart, nesten som om den ene molexen fra PSU var defekt eller noe. Men pytt pytt...nå er den tilbake!!

:w00t: Livet et herlig....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...